Eerste baby was

Wat leuk, ben je dan al met verlof? Ik ben 29 weken en vier dagen, maar het liefst altijd oo tijd met alles dus ik ben al begonnen :)

Oei ik vind sommige dingen nog best lastig om uit handen te geven. Zoals de was door de kraamverzorgster die dan anders met de was omgaat. Als er maar niets krimpt oid. En alles zo in de droger..

Ik gaf de was niet uit handen hoor. Die deed ik zelf gewoon toen ik bevallen was.
Ik gooi babykleertjes en kinderkleertjes wel in de droger. Ze krimpen misschien wel wat, maar dan gaan ze gewoon iets sneller over naar een grotere maat. Ik vind het fijn dat ik zo weer schone en droge kleertjes voor mijn kindjes heb. Maar misschien scheelt het ook dat ik nauwelijks ruimte heb om mijn was te drogen.
Maar je hoeft dus niet alles uit handen te geven. Stofzuigen, badkamer schoonmaken en bed verschonen mocht ze zeker wel doen. 

Ik heb de was altijd zelf gesorteerd en voor de kraamverzorgster klaar gezet. Dan zei ik op hoeveel graden het moest en op welk programma. Ze mocht de was wel wassen en ophangen, maar dan wel met instructies van mij?

Terug
Bovenaan