Eerste bericht hiero, voorstellen maar!!!

Gefeliciteerd allemaal!!
Vandaag positieve test!!!! Hebben hier 2jaar opgewacht, het nieuwe jaar kan niet beter beginnen.
Ben als het goed is 10sept uitgerekend.

hoi allemaal,

Gefeliciteerd allemaal... Ik ben ook uitgerekend op 3 september. het is mijn 2de maar het is weer spannend wachtend op mijn eerste echo.

Groetjes

Hallo allemaal, vanmorgen een positieve test na meer dan een jaar proberen. Ik ben zo blij! We hebben al een dochter van bijna twee en ze krijgt in september hopelijk een brusje!! Allemaal heel erg gefeliciteerd. Het worden spannende maanden :)

hallo allemaal,

Na lang wachten ben ik in verwachting van ons 2de kindje:D vindt zo spannend en hoop dat de zwangerschap goed verloopt.. ben 10 september uitgerekend.

groetjes

Hallo allemaal,

Ook hier een zwangere..... ik ben zwanger van de 2e, heb inmiddels al een meisje van 6 jaar.
Ik ben als het goed is 1 september uitgerekend! Duurt nog lang...... zucht hahaha

groetjes!

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd met de zwangerschappen!
Ik ben ook zwanger, van de 2e. Uitgerekend op 6 september.
Ik vind het allemaal super spannend. Nog maar 5 weken zwanger. Stel dat ik toch nog ongesteld wordt. Maar 2 positieve testen moeten toch wel zeggen dat het echt zo is.
Gaf de test bij jullie soms ook een licht roze streep aan?
Bij mn vorige zwangerschap gaf de test meteen een goeie roze streep aan en nu moest ik er eventjes op wachten!
Groetjes

hoi allemaal
hier een mama van een zoon van bijna 4 en een broetje of zusje op komst (test oude jaars ochtend)

verleden jaar zwanger geweest van een leeg vruchtzakje (wel echt zwanger maar dan van niks :() dus vind het wel weer spannend

waarschijnlijk zijn we 9-9 uitgerekend

Spannend!

Terug
Bovenaan