eerste dingetjes zijn binnen

Jaja zo als je al leest heb ik vanmiddag me eerste zwangerschapskleding gekocht.
Baby kleertjes die dorst ik nog niet te kopen maar heb wel een zwangerschapsbroek en een meegroeibh gekocht. Mijn eigen broeken pas ik al bijna allemaal niet meer en me bh's zitte te straks en snijden me aan de zijkant dus ut is tijd voor nieuwe kleding. en dat al bij 7 weken.

Hebben jullie dat ook al of passen jullie jullie eigen kleding nog?

Hey meid,

Leuk toch? Ik begin nu ook moeite te krijgen met mijn kleding, zit niet lekker meer rond mijn buik. Groeit toch wel sneller dan ik dacht.....hihi! Mijn bh's zitten nu ook al wat strakker dus ik ga binnenkort ook maar eens op pad. Waar ben jij geslaagd?

Wij hebben zelf ook nog niet veel gekocht voor de ukkies maar we hebben wel al heel veel gehad (toen dachten ze nog dat het 1 baby-tje was) en wij ook ;-)

Liefs Lynn.

Ik merk wel dat mijn broeken al strakker gaan zitten, dus ben benieuwd hoelang ik dat nog red.
En ik had laatst een nieuwe bh gekocht maar ook die wordt vrij strak.. want ook die groeien hard! ;)

Ik heb vooral savonds al een opgezette/dikke buik!
Jullie?

Liefs San

Hoi Lynn

ik ben eerst naar de hunkemuller geweest voor een meegroeibh maar die verwezen mij door naar de prenatal en de prenetal heeft wel wat maar niet in mijn maat heb normaal gesproken al cup E en mag nu naar de F :-S dus de prenetal heeft me doorverwezen naar de livera en daar ben ik uiteindelijk geslaagd.

Oh thanks voor de info, ik heb namelijk van mezelf ook geen kleine borsten en ik vrees dat ze alleen maar groter en groter worden dus dan ga ik gelijk naar de Livera......voor je broek wel bij Prenatal geslaagd?

Heb via internet wat dingen laten bezorgen (sale), gister gepast en ben er best blij mee! Wel op de groei gekocht hoor :) Mn broeken heb ik eigenlijk nog maar 2 die goed passen, verder veel leggings en rokjes!

Mn borsten zijn echt flink gegroeid, weet niet wat ik meemaak... Heb een gemiddelde cupmaat maar het voelt of ik binnen een paar maanden al borstvoeding kan geven, pff... Ze doen ook flink pijn. Nouja, ik tel vooralsnog mn zegeningen wat betreft de kwaaltjes :) Nog 2 weken en dan op zoek naar een nieuwe bh!

Ja ik heb er een mee genomen
Hier in zaandam blijk dat de prenetal de enige winkel is die positimode verkoop:-( beetje jammer hiero maar dat mag de pret niet drukken

Terug
Bovenaan