eerste dingetjes zijn binnen

Ik heb nog zwangerschapskleding van de vorige x en ik ben in dezelfde periode zwanger dus dat is handig.

Alleen ik verwacht niet dat bij mij snel de kleding te klein/strak zal zitten, :-( vorige x zag je bij 20 wk namelijk nog niets en kon ik gewoon nog mijn gewone kleren aan.

Wie weet, meestal zeggen ze dat bij de 2e het sneller te zien is....

Maar leuk lekker wat shoppen! Groot gelijk.

Dit weekend komt een vriendin over vanuit rotterdam voor mijn verjaardag. Ik heb haar destijd al mijn positiekleren geleend. Dus ben blij als ik ze weer heb. Broeken zitten echt niet lekker meer!!! Buik is al vest opgezwollen! Ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat, maar dit had ik niet verwacht!

Liefs

Bij mn vorige zwangerschap begon mn buikje al bij 8 weken dus ik denk dat ik mn positiekleding al snel van stal mag halen... Helaas allemaal winterspul dus mag nog shoppen. ;)

Ik kan de zwangerschaps / voedingsbh's van Carriwell aanraden met name voor de laatste maanden en/of voor de mama's met grote borsten. Zitten als gegoten en zijn niet heel erg duur, ik geloof €25 per stuk.

Op positielingerie.nl, hebben ze mooie setjes, wel wat duurder als livera, maar je draagt het ook een poos, helemaal als je ook bv wilt gaan geven. Van Noppies zijn ze trouwens ook erg fijn.

M'n kleren pas ik nog wel redelijk, sommige dingen trek ik niet meer aan, want dan zie je m'n buik veel te goed..

Tip: als je broek/rok te strak zit en je wilt nog geen zwangerschapskleding aan, kan je een elastiekje door het knoopsgat halen en die dan aan je knoop vast maken, werkt goed, geeft jou de ruimte en je shirt valt er toch over heen! Kan je iets langer je eigen kleren aan..

Zelf heb ik ik zwkleding van winter en zomerperiode, dus heb niet zo heel veel nodig...

Ik heb nog een doos vol staan op zolder, du sdara zit nog wel wat tussen.
Ik ben toen bij miss etam en prenatal goed geslaagd. Bij H&M in grote steden hebben ze ook positiekleding. Helaas in Zeeland niet, dus weer een reden om te gaan shoppen buiten de provincie. Haha.
Op het moment zit alles nog redelijk. M'n bh begint wat strakker te zitten en mijn broek zit na het avondeten wat strak. Verder gaat het nog wel.

Hoi xx Mexx

Nou ja zit nu al met broek 40 spijkerbroek was altyd 38 ppphhaaaa en me bh's acht acht ze zitten voor geen meter ja 1die zit geweldig ,,,, me broek doen het ff wel maar ook me trains broek zitten beetje krap pppffff,,,, ga ff rond neuzen

De bh's van Anita zijn niet heel charmant maar zitten wel fijn en stevig.

De vorige keer had ik alleen kleding voor de winter nodig, nu voor de zomer en winter. Heerlijk shoppen, want van de vorige keer is allemaal veel te groot! Tunieken en jurken met een legging, heerlijk!

Ik kan nu nog mijn broeken aan, bh's wordt al weer lastiger.

Terug
Bovenaan