Eerste echo gehad en zwanger van twee!!!!!!

hallo lieve allemaal,
Ik heb gister met 9 weken en drie dagen mijn eerste echo gehad. Begon met een uitwendige echo waarbij er een duidelijke hartslag zichtbaar was. Het moment was er een om in te lijsten. Toen vertelde de verloskundige dat ze niet precies kon zien of het er een of twee waren!!! Ik was blij dat ik lag ander was ik vast door mijn hoefjes gezakt van schrik. Er moest een inwendige echo aan te pas komen om met zekerheid te kunnen vaststellen dat er twee kloppende hartjes zichtbaar waren!!!!!
zoooooooo heeeee nou de natuur gaat gewoon zijn eigen gang. maar toen we van de eerste schrik waren bekomen, besefte ik dat ik me niet anders zwanger voelde als zondag of vorige week, maar dat we nu gaan zorgen voor twee mensjes is wel een heel bijzonder gevoel.Nu doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo bij de gynaecoloog. Pfffffffff dat verzin je ook allemaal niet op de maandagochtend!!!
maar we zijn zeker blij!!!!!
liefs
Inge

Van harte gefeliciteerd met de tweeling. Hartstikke leuk, geniet er maar lekker van. Zijn het je eerste kinderen of ben je al ervaren als moeder.
Groetjes Nienke

Gefeliciteerd!!!!!!!
Hartstikke leuk, een tweeling! Heb je tweelingen in de familie? Of ben je 35 en komt t door je leeftijd? (hoe ouder hoe meer kans op meerlingen)  Vanaf toen ik nog lang niet aan kinderen dacht leek t me leuk om een tweeling te hebben. In m'n omgeving heb ik 2 meisjes (nu 9jaar) zien opgroeien. Een vriendin van me netals ik 36jr bevalt over een maand ve tweeling (ze heeft nog 2 kids van 5 en 3. Ik heb een van bijna 15mnd. en een van bijna 3. Bij de eerste echo dacht ik ojeeeeee als ik een tweeling krijg..... Maar ik zag een hartje kloppen, moet toegeven een beetje opgelucht!
Ben je zwanger van de eerste 2? Ben je misselijk??
groetjes, Priscilla

Hoi

Gefeliciteerd met je echo van je mooie tweeling in wording, dat wordt dubbel shoppen hahaha. Wees maar blij dat je niet extra veel klachten hebt, ik heb het ook wel eens gehoord en gezien in mijn omgeving, dat een vrouw die zwanger is van een meerling ook ongeveer dubbele verschijnselen en klachten heeft.

Ga lekker genieten.

Gr. Alice

Gefeliciteerd zeg, dubbel dus!

Ik moest echt lachen met je topic, dat alles zo op een maandagochtend voor je kiezen krijgen is niet niks!!
Erg leuk voor jullie, geniet er maar lekker van.

Terug
Bovenaan