Eerste echo gehad en zwanger van twee!!!!!!

quote: inga35 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 13:28:35'));

hallo lieve allemaal,
Ik heb gister met 9 weken en drie dagen mijn eerste echo gehad. Begon met een uitwendige echo waarbij er een duidelijke hartslag zichtbaar was. Het moment was er een om in te lijsten. Toen vertelde de verloskundige dat ze niet precies kon zien of het er een of twee waren!!! Ik was blij dat ik lag ander was ik vast door mijn hoefjes gezakt van schrik. Er moest een inwendige echo aan te pas komen om met zekerheid te kunnen vaststellen dat er twee kloppende hartjes zichtbaar waren!!!!!
zoooooooo heeeee nou de natuur gaat gewoon zijn eigen gang. maar toen we van de eerste schrik waren bekomen, besefte ik dat ik me niet anders zwanger voelde als zondag of vorige week, maar dat we nu gaan zorgen voor twee mensjes is wel een heel bijzonder gevoel.Nu doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo bij de gynaecoloog. Pfffffffff dat verzin je ook allemaal niet op de maandagochtend!!!
maar we zijn zeker blij!!!!!
liefs
Inge

Leuk zeg al die reacties....
Het zijn inderdaad mijn eerste kinderen, kennelijk is moeder natuur ervan overtuigd dat we het wel aankunnen.
Nu ik van de eerste schrik bekomen ben voelt het wel bijzonder. Het wordt alleen praktisch een ander verhaal, alles maal 2.
was ik net gewend aan het feit dat ik zwanger was met alles wat je daarbij voelt, mag ik nu gaan wennen dat ik alles maal 2 ga doen.
Ben ergens wel blij dat ik dit niet wist een week of vier geleden, toen was ik zo wiebelig in stemming en humeur, geloof niet dat ik er om had kunnen lachen. Nu voel ik me een stuk beter, relatief weinig klachten dus.......blijft over... een bevalling van twee...oeps

liefs

Hoi,
Ik kan erg met je meevoelen..Ook wij waren overdonderd toen er op de echo 2 boontjes te zien waren.;Mijn man leek eerst heel verrast..en heeft daarna de hele nacht niet kunnen slapen van de stress..

Maar nu een paar daagjes verder, gaat het al een heel stuk beter..Er komt echt wel meer bij kijken..Dat is wel duidelijk..Iedereen in onze omgeving reageert wel heel enthousiast, dus dat is wel super..

Sterkte en vooral ook veel plezier...!

Melda

Terug
Bovenaan