Eerste echo niet goed

<p>Hallo allemaal, </p><p>Vandaag mijn eerste echo gehad. Dit was niet goed. Ik dacht zelf bijna 8 weken zwanger te zijn. Er was geen kloppend hartje en qua afmeting kwam de verloskundige uit op 6 weken 4 dagen. Waarbij zij aangaf dat een kloppend hartje wel normaal zou moeten zijn. Volgende week dinsdag mag ik terugkomen. Ik maak mij erg zorgen. Zij sprak bijna geen Hoop uit maar echt uitsluiten dat het niet goed was kon ze ook niet op basis van 1 echo. </p><p>Zijn er mensen die in  hetzelfde schuitje hebben gezeten? Hoe is het afgelopen bij jullie? </p><p>Liefs van een erg bezorgde ongeruste en toch stil hopende moeder </p>

Onze eerste echo was ook niet goed. Bij ons was er helemaal niets te zien en ik had ook al bloedverlies. Bloedonderzoek bevestigde dit. Ik heb geen ervaring met een echo waar (nog) geen hartje klopt, maar wel met de onzekerheid waar je nu in zit. Die is verschrikkelijk. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En tot die tijd... doe wat goed voelt voor jou! Sterkte X 

Wij hebben dit ook meegemaakt , ik dacht ook 8 weken te zijn maar de echo was ook niet goed . Er zat wel een vruchtzakje maar de  embryo was te klein. Ik had helemaal geen bloedverlies of iets , een week later naar het ziekhuis en er was niks verander , medicijnen gekregen om mijn miskraam op te wekken . Sorrry dat ik geen positief iets er van kan maken ... sterkte en echt daarna komt het goed , ben nu 23 weken zwanger en alles gaat goed