Hallo,1e echo in juli 2017 dacht ik 8 weken zwanger bleek maar 5 maar wel een kloppend hartje. Helaas kreeg ik al snel bruin verlies wat over ging in rood. Na een week toch de VK gebeld.. helaas bleek het foute boel🙁Eindelijk na een jaar weer zwanger (zelfs onderzoeken in het ziekenhuis gehad, begon te twijfelen of de curretage in 2017 geen schade had aangebracht ofzo, of dat er wat mis was bij ons omdat we de eerste keer binnen 2 maanden aantelde na het stoppen met de pil) afgelopen september de eerste echo met 7+4 helaas geen hartje en werd geschat op 6 weken, we kregen te horen dat ze bang was dat het hetzelde was als de vorige keer.. 🙁🙁 2 keer domme pech noemde ze het! Paar dagen later meteen naar de gynaecoloog daar hopen dat er toch een wonder zou zijn maar helaas was het weer foute boel. Ik was dus meteen naar het ziekenhuis gegaan zodat ik op de juiste plek wilde zijn en er dan dit keer snel voor wilde zorgen dat ik schoon was. Gelukkig is het met medicatie toen gelukt en hoefde ik niet weer een curretage. Vanaf die tijd ben ik er heel slecht aan geweest echt vreselijk, helemaal om dit 2 keer mee te moeten maken en dan na zon lange tijd een jaar! Ontzettend bang dat het weer lang ging duren...en totaal geen vertrouwen meer in mijn lichaam. Gelukkig is het ons gegund en ben ik nu na 2 maanden weer aangeteld! Vind het weer heel eng en durf mijn gevoel echt niet los te laten. Vorige week een echo gehad met 6+1 dacht ik. Bleek 5+3 te zijn helaas net te vroeg voor een hartje. Mag nu vrijdag weer voor een echo en hoop heel hard dat we nu eindelijk eens geluk mogen hebben.Wens je veel sterkte, dat wachten is killing weet er alles van. Maar er zijn zeker verhalen waarbij er later toch nog een hartje is en dat alles goed blijkt!