eerste echo stressss

Ik ben van de september club en weet precies hoe je je voelt. Oktober vorig jaar had ik mijn termijnecho was helemaal blij tot ik de echo had. Het kindje zat al 2 weken dood in mijn buik. In januari bleek ik weer zwanger heb toen gekozen voor een vroege echo ik was op van de zenuwen. Alles was goed (6+4 weken). 2 weken later weer een echo weer op van de zenuwen weer alles goed en de kleine zwaaide zelfs nog naar ons (precies 9 weken) en 2 weken later de gewone termijn echo, minder zenuwachtig maar nog wel een beetje weer alles goed( 11+2 weken). Ik zal voor je duimen dat ook jouw echo straks helemaal goed is. En die zenuwen blijven helaas tot je de echo hebt gehad, maar probeer er daarna wel van te genieten (ik ga uit van goed nieuws)

Succes!!!!

de echo was goed en er was een mooie hartactiviteit voor zo ver ze dat nu al kon zien.
Ik ben echt zo blij en opgelucht.
Volgens de VK ben ik nu 6weken en 4dagen en heb over 2 a 3 weken weer een echo. deze afspraak moet ik volgende week maken als ik me de rest van de intake heb.

sorry dat jullie even moesten wachten tot ik wat kon laten horen. ik had om 14.30 ook nog een afspraak in het ziekenhuis en had geen zin om 2x die kant op te moeten dus ben vanuit de VK naar de mac gefietst en heb daar een tijdje gezeten

Terug
Bovenaan