Eerste echo te kleine embryo

Ik heb ff teruggezocht want ik had met 6+4 een echo, en bij mij was de kleine ongeveer 7 mm (dus ook nog geen 1 cm en niets gezegd over te klein oid). Maar ik heb wel 3 echofoto's meegekregen, en het varieert tussen de 6 en de 7.5 mm wat ze gemeten hebben, en ik weet toch echt dat er tussen die metingen hooguit een minuut of 2 (waarschijnlijk minder) kan hebben gezeten en niet de dagen die het kost om zo'n verschil te groeien. Volgens mij kan je door een wat tragere innesteling zo een paar dagen achterlopen op de planning, en zoals je bij mij ook kan zien zijn die metingen ook niet super betrouwbaar geweest. Dus hopelijk ben je effectief (ook al weet je de eisprong mogelijk precies door een fertiliteitstraject) wat minder lang zwanger en is er niets aan de hand.

De zwangerschap hiervoor was ik echter ook minder ver dan ik dacht te zullen zijn, en dat is uiteindelijk ook een miskraam geworden. Mijn zoontje was ook het resultaat van de 4e zwangerschap voor mij, ook als je al veel pech hebt gehad kan je een keer geluk hebben. Heb je al eerder een kloppend hartje gehad?

Heel veel sterkte met die spannende dagen afwachten!
 
Bedankt voor je bericht! Wat super fijn dat je na de miskramen nu een zoon hebt.

Ik hoop op latere innesteling maar had 4 dagen voor nod al positieve test.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een kloppend hartje gezien helaas was het hartje net voor de 9 weken gestopt.

Kunnen niet meer dan afwachten.
 
Ik was iets meer dan 7 weken zwanger en het vruchtje was iets minder dan 6 weken groot. Tijdens de eerste echo klopte het hartje nog en bij de tweede echo was het gestopt (paar dagen later). Het kan twee kanten opgaan vrees ik….Je kunt je inderdaad ook op het ergste voorbereiden, anders valt het zo rauw op je dak.
 
Ik ben net terug van de echo en mijn echo was goed! Goed gegroeid en een goed kloppend hartje. Nu hopen dat het in deze lijn doorgaat
Hoi Nienke, ik zie dat dit een bericht is van een tijd geleden. Gezien een soortgelijke situatie kwam ik op dit forum terecht. Na terugplaatsing heb ik eindelijk een keer positieve test, maar bij een echo van 6+5 te horen gekregen dat afmeting van 3,9mm veeel te klein is voor termijn. Nu volgende week weer terug voor een check, maar hebben aangegeven dat kans klein in dat dit goed gaat verlopen. Jouw (laatste) bericht in deze topic geeft mij hoop, hopelijk is alles daarna goed blijven verlopen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan