Eerste Echo

Hi Allemaal,

Vandaag mijn eerste echo gehad. Ik blijk iets korter zwanger te zijn dan dat ik dacht.
Ik ben nu tussen de 6-7 weken. En het mooiste was dat het hartje klopte.

Het via een uitwendige echo gedaan en het was allemaal duidelijk zichtbaar.

27 mei heb ik de volgende echo aangezien het nog zo kort is.

Liefs
 
Het blijft echt iets moois he zo'n echo.
Nu is het nog zo'n klein wurmpje.

Er gaan nog meer echo's komen, en je zal elke keer weer verbaasd zijn.

Ik heb mijn laatste echo al gehad, hebben geen redenen meer om een echo te maken tot nu toe..... maar ja ben dan ook al bijna uitgerekend.... ( nog 1.5 week)

Geniet van die kleine in je buik en van alle echo's en het luisteren naar het hartje.

liefs
 
Hoi Danischa,

Wat gaaf dat het hartje klopte, gefeliciteerd! Ik ben nu volgens eigen berekeningen 4 weken en 3 dagen, echt heel pril nog, van ons eerste kindje.

Ik heb op 11 juni voor het eerst een afspraak bij de vk. Ik vroeg me af of ze dan ook een echo doen of is het alleen een intake? Weet jij dat toevallig?

Geniet ervan hoor!

Liefs,
 
Hey, wat fijn dat het hartje klopte... 27 mei heeft mijn zus ook de eerste echo :D

Ik heb de voorlaatste echo alweer achter de rug....

Blijft iedere keer bijzonder en emotioneel toch wel

geniet van elk moment

liefs
 
Hoi Hoi

Ik mag morgen voor de intake en dan zullen ze ook wel een echo maken. Ben erg benieuwd. IS ons tweede kindje maar het blijft net zo spannend.

Hebben het afgelopen weekend ook tegen de familie verteld en die vonden het helemaal geweldig.

Nu voorbereiden voor de vakantie gaan lekker twee weken naar het gardameer.

gr essie
 
Vlindertje, dat hangt van de verloskundige af. Mijn verloskundige maakt zelf geen echo's, dus dan heb je alleen een intake.
Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad. Ik ben vandaag 10 weken en er was een piepklein knipperend hartje te zien! Alles goed dus.
 
Hoi! Wat leuk dat je 6-7 weekjes bent. Ik ben namelijk precies net zo ver! Heb vorige week een echo gehad en toen was ook te zien dat het hartje klopte!

Over een week krijg ik nog een echo om te zien hoever ik nu precies ben.

Al last van kwaaltjes en misselijkheid?
Is het jullie eerste kindje? Bij ons wel.

Groetjes en geniet er van!
 
Hi allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb deze echo gekregen tijdens mijn intakegesprek bij de verloskundige.

@Happy82,

Wat fijn om iemand te spreken die ook hetzelfde mee maakt. Ik heb 27 mei mijn tweede echo, om te zien hoever ik ben.

Eigenlijk nog niet echt last van kwaaltjes.
Het is ons eerste kindje.


Liefs
 
Terug
Bovenaan