eerste echo

Ik heb m volgende week maamdag al... echt heel snel vind ik maar ja t kon zei ze... kleine 7wkn dan...

Hopen dat überhaupt al m hartje zichtbaar kan zijn...

succes allemaal met wachten...

En bij de 1e had ik hem met 10 weken en was het inwendig. Niet dat dat zo erg is maar mijn voorkeur gaat toch naar een gewone echo. Dus daarom wil ik ook liever wat later

wij mogen de 28e.. dan ben ik 8+1 als het goed is. Eigenlijk wilde ze ons op de maandag plannen, maar ik wilde zelf graag voor de carnaval.. en dan met 12 weken weer! wel spannend hoor!

De echo is leuker als het kindje 10 tot twaalf weken is! Dan zal je heel veel leuks en moois zien, het beweegt dan al etc. dat is eerder niet zo, je langere wachten wordt dan echt beloond, geloof me!

bij ons doen ze met 8 weken standaard een echo, alleen om te kijken of het hartje (of de hartjes ;) ) is gaan kloppen. Vind ik al fijn om te weten, scheelt toch weer 4 weken spanning.. die van 12 weken is wel veel leuker, dat klopt zeker! dan is het al een mensje, met alles er op en er aan.. met 8 weken is het een vlekje met knipperlicht.. maar wel jouw vlekje! :)

Terug
Bovenaan