Eerste echo

dag dames, mijn eerste echo gehad! Het was wel heeeel vroeg, dat zei ik al, maar er was zeker wel wat te zien, en ook al hartactie te zien, volgens haar berekeningen pas 6wkn en 1dg zwanger , dus..... haha maar ja, ik heb die kleine gezien! over 4 weken weer echo...volgende week intake.

Groetjes kim
 
Dat is fijner zeg!
dat scheelt lijkt mij al een hele zorg minder.
Wij hebben vrijdag de echo en hopen dan ook op een piepklein hartje dat dan al klopt....
 
Wow wat fijn om te weten dat er een klein ukje zit! met een hartactie dat is al superfijn! gefeliciteerd!
en zo te lezen is het er eentje, ook fijn om te weten!
nu genieten! en toeleven naar de volgende echo's!
 
Fijn zeg!!! Vind je het nu niet nog moeilijker om het nog even voor je te houden? Of hebben jullie het al aan een paar mensen verteld?
 
Leuke reacties! Thnks!! Ja wel moeilijk maar we hebben t al wel een aantal mensen verteld... en na de volgende echo zullen meer mensen het weten... alleenmn werk vvind ik lastig... sinds december pas daar en via een uitzendbureau. ... t werk gaat heel goed dus kans is wel aanwezig dat ik na mn verlof terug mag komen maar dat weet ik niet zeker... dus daarom doe ik mn best t nog ff voor me te houden...
 
Lijkt me ook heel lastig. Wij mogen vrijdag ben zo benieuwd heb ook geen idee wat we kunnen verwachten met de eerste echo en het eerste kleintje super spannend maar je kan een klein beetje beginnen met genieten nu heerlijk lijkt me dat.
 
Terug
Bovenaan