Eerste echte schoentjes, weet iemand een goed adres in Brabant?

Daantje is toe aan haar eerste paar echte schoenen, ze loopt inmiddels aan de hand en langs al onze meubels en durft soms zelfs al over te steken tussen de bank en de salontafeltjes....!

Nu willen we daarom echte schoentjes gaan kopen, tot nu  toe liep ze op van die leren slofjes.  Ik wil wel echte goede schoentjes, dat vinden we erg belangrijk, alleen ben ik benieuwd of jullie misschien tips hebben voor goede winkels in Brabant? Wij wonen tussen Den Bosch en Eindhoven.

Groetjes Femke

hoihoi,

wij wouden voor elounda ook al snel echte schoentjes gaan kopen (die wou opa voor haar halen hihihi)
maar in de winkel (een echte kinderschoenen winkel) adviseerde ze me om toch nog even te wachten tot ze echt helemaal zelf kon lopen en het liefste wachten tot ze ook zelf kan opstaan (zonder hulp van een voorwerp of persoon). dit is veel beter voor de ontwikkeling van de voeten. ze zei dat leren slofjes of gewoon lekker op de blote voetjes, waar mogelijk, het beste is. wij hebben toen maar slofjes gehaald ook een paar met een stevige zool voor als we naar buiten gaan en binnen lekker op de blote voeten of antislip sokjes aan.

ondertussen kan mijn kleine meid goed lopen en sinds deze week ook helemaal zelf opstaan waar ze ook is. dus maar snel weer even bij opa aankloppen voor haar 1e echte schoenen.

succes ermee
ik weet helaas geen winkel bij jou in de buurt, maar mocht je gezellig in haarlem willen gaan winkelen (is al een paar keer uitgeroepen tot beste winkelstad hihi) dan hoor ik het wel

groetjes linda

Hoi,

Ook ik kreeg dat advies. Wij hebben Myrthe heel lang in schoenen laten lopen die ook leer aan de onderkant had, maar dat wel wat dikker aan voelde dan slofjes.
We kwamen uit op sportschoentjes, te koop bij echte sportzaken.
Ook bij Van Haaren kun je schoentjes kopen zonder of met een klein beetje zool.
Het zijn niet altijd de mooiste schoenen, maar ik persoonlijk vind de ontwikkeling van de voet ook heel belangrijk.
Nu Myrthe heel goed los loopt heeft ze schoenen met goeie zool.
Succes ermee

Liefs Reneke

Hoi,

Ook ik kreeg dat advies. Wij hebben Myrthe heel lang in schoenen laten lopen die ook leer aan de onderkant had, maar dat wel wat dikker aan voelde dan slofjes.
We kwamen uit op sportschoentjes, te koop bij echte sportzaken.
Ook bij Van Haaren kun je schoentjes kopen zonder of met een klein beetje zool.
Het zijn niet altijd de mooiste schoenen, maar ik persoonlijk vind de ontwikkeling van de voet ook heel belangrijk.
Nu Myrthe heel goed los loopt heeft ze schoenen met goeie zool.
Succes ermee

Liefs Reneke

Wij kregen het volgende advies. Als je kindje een maand goed zelfstandig loopt, de hele kamer rond, dan is het tijd voor schoentje.
En zeker in deze tijd van het jaar kunnen ze makkelijk op sloffen of blote voeten buiten lopen.
Wij hebben voor onze oudste vaak schoenen gehaald bij Mol in Etten-Leur. Ze hebben ook een winkel in Prinsenbeek. Ze meten daar de voeten met een apparaat op en letten ook op de breedte van de voet. Inmiddels zit hier op het dorp (in Ridderkerk) een kinderschoenen winkel, de gelaarsde kat, en halen we hier schoenen.

Hoi,
Wij gaan altijd naar Veldhoven, Nimco in het centrum heeft veel schoentjes en zij meten ook heel goed de voetjes op. Ook zitten er nog 2 andere winkels met kinderschoenen.
Verder zit in de Eindhoven de winkel: 10 tenen! Is ook een heel goede kinderschoenenwinkel... met alleen maar kinderschoenen (die in het centrum tenminste).
Succes!
Groetjes, Noor

Hallo

De Dr Visser schoenen van Scapino komen uit als  de  beste volgens de consumentenbond. Ik ben ook op zoek voor Shanice maar ben ook nog niet geslaagd.
Maar de duurdere schoentjes zijn dus niet de beste . Je moet er 1 vinger tussen passen als je schoentjes past.

Heel veel succes met shoppen leuk he de echte eerste stapschoentjes.

groetjes lisette

Zegers Schoenen in Veghel, zit bij de kruidvat. Ingang is onder een trap.
Goede kinderschoenen en goed service. Vroeger zaten ze ook in Uden dus daar kan je ze ook van kennen.

Succes!!!

Terug
Bovenaan