Eerste echte schoentjes, weet iemand een goed adres in Brabant?

ik sluit me helemaal aan bij de andere, k kreeg t zelfe advies.
persoonlijk zal ik m kindje nooit op blote voeten buiten laten lopen.
doe ik zelf ook niet. als ze dan ergens in staat heeft ze pijn.(denk aan glas, steentje,takjs of wat dan ook)

wij zijn voor de zomer schoenen geslaagd bij schoenen reus.
leuke,stevige shoenen vor een klein prijsje.
valt me trouwens wel op dat iedereen hier naar echte kinderschoenenwinkels gaat.

leuke gympies hebben we bij de actiesport gekocht voor nathalia
super schattig, en ook stevig en goed.

liefs, do

Ik heb voor mijn dochter de boumy outdoor schoentjes. Ik vind ze geweldig. Het is een tussen schoentje zeg maar, net geen slofje maar ook net geen echte schoen. De zool is soepel maar wel stevig voor op straat. Ze staan ook nog hartstikke leuk! Ze krijgt ze zelf ook niet uit, ondanks het klitteband. Succes nog met zoeken.
Gr Martine (moeder van Ella 15 mnd)  

Ha meiden, bedankt voor alle tips, de winkel 10 tenen ken ik wel, kom vaak in eindhoven nl. Dus wie weet is dat wel iets. De Boumy outdoor schoentjes vind ik ook geweldig. Ik heb hier in mijn woonplaats ook al schoentjes gezien, maar die waren niet echt zomers. Als eerste loopschoentje moet je idd wel een hele dunne soepele zool nemen, het verbaasde me dan ook dat er al veel kleine schoentjes zon echte dikke zool hebben die je nauwelijks kunt bewegen. In elk geval hebben we nu lekker vakantie en gaan mijn man, Daantje en ik maandag eens lekker shoppen voor haar.
Groetjes Femke

Hoi!

Hier nog geen schoenen in zicht, Isabelle loopt op blote voeten (ze trekt zelf haar sokken steeds uit) en als ze echt loopt ne zelfstandig gaat staan krijgt ze schoenen.
Ik heb zefl voeger altijd op schoenreus schoenen gelopen en ik heb er veel klachten aan over gehouden.
Ik loop o.a. op de buitenkant van mijn voeten en ik heb chronische knieklachtenm omdat mijn knieschijven niet goed rechtbewegen bij het buigen en strekken.
Ik zou dus persoonlijk absoluut niet naar schoenenreus oid gaan voor kinderschoenen (ik weet niet meer wie het was die daarheen was geweest), maar naar een echte schoenenwinkel waar ze ook de voeten opmeten.
Trouwens, wisten jullie dat elke 2-3 maanden de voeten van je kleine opgemeten moeten worden?
Dit omdat een verkeerde schoen of maat problemen op kan leveren.

Nou, succes met zoeken naar leuke schoenen en als het is gelukt wil ik ze graag op de foto zien.

Liefs Monica

Nou we hebben de schoentjes eindelijk binnen, hele leuke roze van shoesme! Ze ziet er in een keer ook een stuk ouder uit met haar schoentjes aan, ik kan er zo gauw geen foto van vinden, maar ze zijn superlief en hebben een hele soepele zool. Zoektocht geslaagd dus :)

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan