Eerste ECHTE vreetbui een feit!!!

Vanmorgen netjes mijn fruitjes met thee gegeten/gedronken en toen begon het noodlot zich toe te slaan. Rond een uurtje of 10.

*pindarotsjes (heel doosje)hmmmmmmmm :)))
*half pakje rijstewafels met chocolaaaaaaa hmmmmm

Tussen de middag onderweg naar huis vanuit zoetermeer naar hellevoetsluis

* happy meal(hamburger) van de mac met chocolademelk en 2 majo's voor m'n patat en om mijn hamburger heerlijk mee in te smeren. hmmmmmmmmmm
*halve zak chokotof hmmmmmmm :-0

EN DAT ALLES BINNEN NOG GEEN 4 UURTJES!!!

En nu dus thuis...... Met een volllle overvolllle maag!!!
Maja en dan nu vanavond mijn avondeten nog hahahaha
Het zit me nu wel een beetje dwars hoor. Pffff had ik nou maar niet die chokotofs gegeten.
Ach wat maakt het ook uit hihihi Ik had zoooooo een drang naar die happy meal met die hamburger die ik lekker kon insmeren met mayo hahahaha. Die was gewoon echt NIET meer uit mijn hoofd te krijgen onderweg in de auto hahahahahahaha En als je dan toch alleen ben, zonder man. Wie houd je dan nog tegen he... Wij vrouwen...... hmmmmm

Ik hoop dat je een beetje kan poepen vanavond of morgen hahahahahaha.

Heerlijk zo'n vreetbui. Bij mij vallen ze nog mee, maar mijn trek in chocola is wel veel groter dan normaal. De milkareep in mijn bureau smeekt om aandacht hihi.

OKe....ben gelukkig niet de enige..
Heb vandaag gewoon een zak drop napoleons opgegeten(gezogen wel te verstaan, nu mijn gehemelte helemaal stuk..maar ze zijn zooo lekker)
Tussen door pakje koekjes bij de thee...
Walgelijk zo vreetbij maar wel lekker...maar myrton jij spant hem hahahahah you go girl!

Hahahaha hier ook grinnik.
Eerst een stapel koekies, daarna 2 broodjes ei en daarna nog een halve tompouce.
En nu... nu zit ik me in te houden omdat mijn meiske nu niet meer snoepen mag grrrrrrrrrr hahahaha

ahhaahahhahaaaaaaaaaa...

Hier begin ik dr ook last van te krijgen.

Uhhhhhh vooral gevulde koeken en cake.. vreet zo een paar plakken en koeken achter elkaar op. En dan moet ik na 2 koeken echt stoppen, ik wil mn lichaam dat niet aan doen hihihi.. moet het er straks allemaal weer af zwoegen. Ben 106 geweest op het eind van de zw.sch van oudste zoon, nu 75 en hoop toch niet weer zo veel aan te komen als toen! ahhaha.. maar ik vind het wel moeilijk om me in te houden hoor!!!!!!!!!

Geniet er van!

zo.... dames... wat zijn jullie slecht hahaha
krijg gewoon een misselijk gevoel als ik jullie berichtjes lees

bij mij is het alleen chocolade en nog eens chocolade... hmmm... dus niet in huis halen... heb met mezelf afgesproken deze keer geen 18 kilo aan te komen.... die waren echt allemaal van hap snoep weg .... dus ik probeer me in te houden maar of dat lukt???

hahaha moet er wel echt om lachen..

Was bij mijn vorige zwangerschap ruim 30 kilo aangekomen.

Ben van mezelf al groot (1,87) en weeg zo rond de 110 kilo.
Loop al weer een tijdje bij de dietiste om mijn gewicht een beetje onder controle te krijgen.
We hebben het doel nu maar bijgesteld, max 15 kilo aankomen, is voor mij nog een hele opgave want mijn psyche voert altijd een heel gevecht met mij om me maar weer aan het eten te krijgen.

liefs edith

Het lukt me tot nu toe aardig, af en toe een blokje chocola voor de smaak, en ik probeer anders eerst fruit of zuivel te nemen. Vandaag trakteerden wat collega's: hele tafel vol met vlaaien...
Gelukkig denken ze allemaal dat ik nog Sonja Bakker en weten ze niet dat ik nu helemaal niet aan het lijnen ben... Heb toch maar wat mandarijntjes gegeten, ik laat ze liever nog even in de waan!

Terug
Bovenaan