Vanmorgen netjes mijn fruitjes met thee gegeten/gedronken en toen begon het noodlot zich toe te slaan. Rond een uurtje of 10.
*pindarotsjes (heel doosje)hmmmmmmmm ))
*half pakje rijstewafels met chocolaaaaaaa hmmmmm
Tussen de middag onderweg naar huis vanuit zoetermeer naar hellevoetsluis
* happy meal(hamburger) van de mac met chocolademelk en 2 majo's voor m'n patat en om mijn hamburger heerlijk mee in te smeren. hmmmmmmmmmm
*halve zak chokotof hmmmmmmm :-0
EN DAT ALLES BINNEN NOG GEEN 4 UURTJES!!!
En nu dus thuis...... Met een volllle overvolllle maag!!!
Maja en dan nu vanavond mijn avondeten nog hahahaha
Het zit me nu wel een beetje dwars hoor. Pffff had ik nou maar niet die chokotofs gegeten.
Ach wat maakt het ook uit hihihi Ik had zoooooo een drang naar die happy meal met die hamburger die ik lekker kon insmeren met mayo hahahaha. Die was gewoon echt NIET meer uit mijn hoofd te krijgen onderweg in de auto hahahahahahaha En als je dan toch alleen ben, zonder man. Wie houd je dan nog tegen he... Wij vrouwen...... hmmmmm
*pindarotsjes (heel doosje)hmmmmmmmm ))
*half pakje rijstewafels met chocolaaaaaaa hmmmmm
Tussen de middag onderweg naar huis vanuit zoetermeer naar hellevoetsluis
* happy meal(hamburger) van de mac met chocolademelk en 2 majo's voor m'n patat en om mijn hamburger heerlijk mee in te smeren. hmmmmmmmmmm
*halve zak chokotof hmmmmmmm :-0
EN DAT ALLES BINNEN NOG GEEN 4 UURTJES!!!
En nu dus thuis...... Met een volllle overvolllle maag!!!
Maja en dan nu vanavond mijn avondeten nog hahahaha
Het zit me nu wel een beetje dwars hoor. Pffff had ik nou maar niet die chokotofs gegeten.
Ach wat maakt het ook uit hihihi Ik had zoooooo een drang naar die happy meal met die hamburger die ik lekker kon insmeren met mayo hahahaha. Die was gewoon echt NIET meer uit mijn hoofd te krijgen onderweg in de auto hahahahahahaha En als je dan toch alleen ben, zonder man. Wie houd je dan nog tegen he... Wij vrouwen...... hmmmmm