Eerste ECHTE vreetbui een feit!!!

Dat broodje hamburger ingesmeerd met mayo deed mij toch wel even m'n maag omdraaien hoor ;)
Maar wel leuk van die combinaties hahah. De vreetbuien vallen hier nog mee. Nouja moet wel zeggen dat ik vanmorgen heb ontbeten met een overheerlijk chocoladekoekje ;) Die was toch verleidelijker dan een gezond bruin boterhammetje!

30 kilo aangekomen? wow...Hoor inderdaad meer van dat soort verhalen. Als ik m'n moeder genen heb, zal ik zo'n 12 kilo aankomen. Vind dat toch best al wat, ben best tenger van mezelf en eet normaal heel gezond, dus ben benieuwd hoe het straks gaat met die vreetbuien haha.

Hahhahah wat een lekkere combi, maar als je ergens trek in hebt moet je eraan toegeven!! Ik ben op dit moment bijna heel de dag misselijk, dus hier nog geen vreetbui gehad!

ooit was ik ook tenger hahaha voor mijn 30ste en voor de eerste zwangerschap en het stoppen met roken
er veranderd heel veel met je lichaam
Heb me er bij neergelegd, ben nog steeds even leuk :) Alleen die kilo's door het snoepen wil ik er niet aan hebben..... al kan ik dus geen chocolade meer laten staan, iedere winkel met chocolade moet ik wat kopen, kastje zo goed als leeg, eet mezelf misselijk (o ja dat ben ik de laatste dagen erg snel)

Maar ben gelukkig nog niets aangekomen
Vanaf mijn bruiloft (spetember) tot en met d ekerst was er 5 kilo bijgekomen, deze ga ik er niet aflijnen maar hoop door me wat in te houden..... ben alleen wel een echte emo-eter... nu is mijn man op vakantie, mijn vader in het ziekenhuis dus ik ben bang dat de kastjes het moeten ontgelden vanavond...

Ach maar ja ik ben ik hahaha en daar doen ze het maar mee ;-)

Terug
Bovenaan