bij mn oudste netjes gewacht tot ze 4 maanden was en toen langzaam opgebouwd ( ze at geen klein potje in 1 keer, dat kreeg ze nog niet weg)
bij de middelste begonnen met 3 maanden ( ze was 3 maanden en 1 dag) omdat ze last van verborgen reflux had. dus toen begonnen met potjes en rijstebloem en toen kreeg ik een heel ander kind! veel minder huilen enz.
ze had juist geen pijn in haar buik meer en de reflux ging weg omdat haar buikje nu voller was.
ik ben van mening dat het geen kwaad kan. als je kleintje er buikpijn van krijg, merk je dat snel genoeg en weet je dat je het niet meer moet doen voorlopig.
kijk, ik zou met 10 weken nog niet een volledig potje van 4 maanden geven, maar een paar hapjes of een half potje... ja hoor, geen probleem als je kind er goed op reageerd.
nee, zeg idd maar niks bij t cb want das vragen om ellende. zeurpietjes daar
veel plezier! tis zo leuk om die gezichtjes te zien.
oh ik wil nog wel even zeggen dat er ook potjes bloemkool zijn van 4 maanden, maar die zou ik nu nog even laten staan, als je ook al groente wil geven.
bloemkool en bruine bonen is de kans groter op darmkrampjes.
worteltjes kan je al wel geven. moet je eens opletten op dat gezichtje..... hahaha
groetjes, do