eerste glimlachje...

bij ons ook met bijn 4 weken..daarvoor waren het stuipjes..maar nu reageerde ze ook echt op mijn vriends gekke gedol met een glimlach..dus moet er toch een geweest zijn/liefs piewie.

Renske haar lachje kwam met 4 weken en sinds ze haar lachje heeft uitgevonden lacht ze alleen maar als ze wakker is.  Echt lief. Maakt nu ook goed geluidjes erbij en slaat dan met haar handen en benen. Echt een leuk gezicht. Geniet echt van die momenten. Smelt je gewoon helemaal weg.

onze kleine lachte met ongeveer 7 weken bewust.
hartstikke leuk, en je kunt er uren naar kijken.

nog ff wchten en dan krijg jij ook zo'n mega glimlach!!

pally

Lachstuipjes (vooral bij het in slaap vallen) waren er al bij de eerste week, maar ècht bewust lachen deed ie met 3 ½week. Eerst naar een lampje en naar onze kast.... (tja ik weet ook niet wat daar zo lollig aan was, maar hij vond het schijnbaar een leuk ding) en een dag of twee later ook naar ons. Nu (7 week) lacht hij regelmatig als je tegen hem praat of tegen het muziekje in de box.
happyM.

Wat leuk al die reacties! Het kan dus elk moment komen, maar ik moet er waarschijnlijk toch nog even op wachten...

Wie weet komt het eerder, omdat het zo'n klaar kindje was!! (pas na dik 41 wk geboren)...

Ik laat het jullie weten,
groetjes

Saski

Tijn lachte toen hij bijna 3 weken was. Niemand die het geloofde maar toen mijn ouders er waren en ik tegen Tijn begon te praten, verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht. Nu lacht hij iedere dag wel een paar keer, niet alleen tegen mij, maar ook tegen een tuimelaar in de box, tja is natuurlijk ook wel erg leuk, zo'n gekleurd ding om naar te kijken. Gisterenochtend was hij om half 5 wakker, ik ging nog half slaperig naar zijn kamertje, wil ik hem uit zijn bedje halen, krijg ik daar toch een grote lach cadeau en tja dan smelt je en zdat zelfs om half 5 's ochtends.

Groetjes Danielle (mamma van Tijn 3,5 week oud)

Terug
Bovenaan