eerste keer CB

het liezz

ik zag dat je had geschreven dat dr hoofdje plat werd

toen ik van me zoontje was bevallen   zei de kraamverzorgster dat ie op ze rug moest liggen.met als gevolg dat ie aan 1 kant plat werd wand hij kreeg een voorkeurs houding
na maanden fysioterap   was het minder   maar nog niet helmaal weg

nu bij onze dochter heb ik de babysleep gehaald
je legt dr daar tussen op dr zij en bij iedere voeding draai je dr op de andere zij
ik vond het ook geruststellender   wand als ze spuugd loopt het niet terug in dr keel
maar loopt het er toch uit
+ ze kan niet doorrollen wat de kans op wiegedoos verminderd

misschien zit je niet op dit advies te wachten maar misschien is het een oplossing
voor het platte hoofdje

hier een foto van de babysleep   kan je gewwoon bij babyplanet halen en babydump geloof ik ook
anders kun je hem uit de babywalz bestellen   ligt rond de 17 euro

groetjes soraya

Haai,

Gisteren was ons eerste bezoek aan het CB. Gelukkig alles goed en Elin is goed gegroeid. Ze weegt nu al 5390 gram (1 maand oud!) en is 55,5 cm groot.

Maar ook zij heeft een voorkeurshouding. We moeten haar nu zoveel mogelijk op haar linkerwang laten liggen. Gelukkig lukt dat goed nu ik haar andersom in bed leg en andersom op de commode.
Volgende week moeten we nog een keertje terugkomen omdat haar naveltje 'aangestipt' is, die was nog niet helemaal dichtgegroeid.

PS: 'Lopende' baby'tje zijn echt schattig!

Liefs, Lotte

Wij mochten vandaag al voor de 2e keer en daar horen ook de eerste prikjes bij, arm meissie.... gelukkig lijkt ze er niet zo heel veel last van te hebben!

Verder was ze weer goed gegroeid, ze is nu 4320 gram en 57 cm, dus langzaamaan gaan we alweer richting maatje 62, waarom gaat het toch zo snel??

Wij gaan 6 feb voor de eerste prikjes......bbbrrrrrrrr.
Heb tot nu toe goede ervaringen met cb. Toen Thijmen zo veel huilde en ik dat aangaf met het wegen, nam ze me apart en hoorde me aan en gaf tips. Toen hebben we het over inbakeren gehad. De volgende dag is ze ook langs geweest om te vragen hoe het was en de andere week belde ze op hoe het met inbakeren ging.
Ze denkt echt mee en dringt helemaal niks op. Ze heeft zoiets van het is jullie kind en jij weet het beste wat hij nodig heeft.

Hmm.. wij mogen 1 Februari voor de tweede keer.. En inderdaad daar horen de prikjes bij.
Zie er een beetje tegenop maar het is voor een goed doel!

Ben heel benieuwd hoeveel ze is aangekomen en gegroeid.. Onze eigen meting gister zei 56CM en de weegschaal zegt 4,6 Kilo.. Maar ja ik weeg haar met mij samen..
Gelukkig is het bijna 1-2 dan weten we het zeker!!

Terug
Bovenaan