eerste keer naar de gyn

Hey el,

Ik heb je berichtje inderdaad geisteravond niet meer gelezen, lag al lekker te slapen! Ik heb nog geen idee wat wij vandaag gaan doen! 1 ding is zeker...even aan de klus ha, ha!

En verder nog even wat in de tuin rommelen. Misschien nog wat plantjes kopen! En waarschijnlijk gaan we wel ergens heen om te wandelen,,met dit mooie weer is dat natuurlijk perfect!!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Wat vond jou man van het bezoek aan de gyn? ook opgelucht dat jullie deze stap hebben genomen?

Fijne dag,iefs moi xxx

Kiki, ik heb je gemaild gisteravond, ook over de meesters en juffendag.

Moi, haha, we lopen gelijk, wij mogen ook weer vanavond.

Hier is dit weekend een stoomfestival met allemaal apparaten die op stoom werken. We wilden er eigenlijk met ons logeetje naar toe vandaag, maar ze ging vandaag met haar familie op stap dus ze kwam niet logeren. Dan gaan we er dus maar met z'n tweeën naar toe.

Mijn man vond het een beetje genant bij de gyn. Vooral natuurlijk omdat hij hem kent en nu ineens allemaal persoonlijke dingen moest gaan vertellen. Zijn zaad is zes jaar geleden ook al eens getest en dat dossier zou de gyn op gaan vragen. Nu is hij bang dat die gyn allemaal rare dingen ontdekt in dat dossier. En hij moet nog thuis aan het werk bij de gyn! Ik geloof er niks van, dat er in dat dossier iets staat wat hij zelf nog niet weet. Haha, en volgens mij heeft hij ook alles al verteld aan mij, dus wat dat betreft hoeft hij ook niet bang te zijn.
Zijn zaad was toen overigens goed, dus ik maak me er maar niet al teveel zorgen om.

Maar we zijn alletwee wel opgelucht dat we de stap genomen hebben. we hopen nu in ieder geval met een paar maandjes te weten hoe onze kansen liggen en dat was de bedoeling. We hebben voor onszelf al duidelijk dat we geen IUI of IVF willen. Als het niet op de gewone manier kan, dan wachten we drie jaar op onze China-girl! (Wachten, wachten, wachten.....)

Fijne dag verder!
Liefs, el.

Terug
Bovenaan