eerste keer ongesteld worden

heb even een vraagje..........ben 7 weken geleden bevallen van een dochtertje en ben nog steeds niet ongesteld geef borstvoeding.....en we hebben het vrijen zeker veilig gedaan....maar aangezien ik lichte pil wil gaan slikken maar kan niet beginnen omdat ik nog niet ongesteld ben geweest.......wanneer werden jullie voor eerste keer ongesteld???????

groetjes jantina

Ik mocht gewoon met de pil beginnen toen ik niet meer vloeide, na ongeveer 4 weken.
Vooral als je bv geeft, kan het zelfs maanden duren voordat je weer ongesteld wordt.
Dan moet je waarschijnlijk wel erg lang wachten.
Ik zou gewoon beginnen en anders nog ff met je arts overleggen, de mijne zei dit iedergeval.

xx

hoi hoi,
mijn 1e ongi kreeg ik 9 weken na de bevalling. deze duurde raar genoeg maar 1,5 dag. ik heb inmiddels ook mijn 2e ongi achter de rug. bij de eerste had ik helemaal geen buik- of rugpijn, maar dit had ik bij de 2e wel weer.

groetjes,
Petra

Ik geef ook borstvoeding en ben bij mijn oudste dochter pas na 9 maanden weer voor het eerst ongesteld geweest. Toen at ze steeds meer met de pot mee en kreeg dus steeds minder bv. Mijn jongste is nu bijna 4 maanden, maar ik ben ook nog niet weer ongesteld geweest. Ga er dus ook nog wel vanuit dat het nog even duurt.

Groetjes,
Geeske.

Hoi hoi,

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Mijn dochtertje is nu 15 weken, ik geef ook borstvoeding. Ik las ook in je berichtje dat je weer wilt beginnen met een lichte pil, maar mag dat wel als je borstvoeding geeft? Ik dacht altijd dat dat niet mocht.

Groetjes Marije

Hej!

Ook ik ben nog niet ongesteld geworden. Linde is nu 15 weken. Ik mis het lekker niet en vind t prima zo!!! Ik dacht vorige week even dat het zover was, maar nee hoor, nog niet. Ik geef ook nog wel zo'n 5 a 6 voedingen per dag. Groetjes Pippi

Terug
Bovenaan