eerste keer ongesteld worden

hier is de menstruatie alweer voorbij wel een heftige gehad maar wel zoals het hoort. op naar de volgende feestweek.
Ik begin pas met de 2e menstruatie met de pil omdat de huisarts er nog niet overuit is welke pil ik moet gaan slikken omdat ik met depil zwanger geworden ben van onze zoon leroy.
groetjes sandra

Ben inmiddels weer 2x geweest, dacht bijna dat ik alweer zwanger was. Maar gelukkig werd ik vorige week toch weer ongesteld.
Het is dus nog wel onregelmatig tot nu

Jette is 15 weken en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.Ik kolf de BV en dat geld niet als uitstel zeg maar...Gister had ik wel die pijn die ik altijd had bij de eisprong dus k ben beniwued of k idd over 2 weken ongi wordt.....

Ynez

Elise is inmiddels 16 wk en ook hier nog steeds geen ongi te bekennen. Zit er eigenlijk wel op de wachten maar jah.. En ik geef al vanaf 9 wk geen borstvoeding meer.
Wel lang gevloeid overigens, tot ong 8 wk na bevalling maar kwam doordat er stukje vlies vd placenta was achtergebleven in de baarmoeder, liet na 8 wk dus pas los (vanzelf), toen was vloeien gelijk over.
Zijn jullie wel met de pil beginnen te slikken terwijl je nog niet weer ongi bent geworden of wachten jullie daarmee tot eerste ongi?? Wat kan en mag??

Nou ik ben nu eerste keer echt ongesteld geworden.
Eerst had ik een pil voor bij de bv en nu weer gewoon mijn eigen pil.
Moet zeggen dat ik toch stiekem wel een beetje blij ben, zo van dan ben ik niet zwanger iedergeval, niet dat het eigenlijk mogelijk was aangezien we het veilig deden met pil en condoom.
Maar toch..
Wil gewoon voorlopig nog even wachten met een tweede.

Terug
Bovenaan