Eerste keer zonder zoontje uit

Zo, we hebben onze zoon afgezet bij opa en oma en ik en mijn man gaan samen uit! Mis hem nu al, maar heb ook erg zin in een avondje dansen met mijn man. Hopelijk hou ik het vol :)

Hebben jullie al een kinderloze avond gehad?

Fijn weekend iedereen!

Wij hebben nog geen kinderloze avond gehad, wel een paar middagjes als we bijv. gingen shoppen. Dan heb ik het over verplicht shoppen aangezien ik echt bijna niets meer pas van voor de zwangerschap haha. Maar nog niet echt vrijwillig ons kleine ventje afgegeven omdat we samen wat leuks wilden doen. Waren we wel van plan (uit eten en bios) maar ik kon het echt niet... En dan is het ook echt niet meer leuk als je tegen je zin uit eten moet gaan.
Jullie veel plezier saampjes!!

Wij zijn ook nog niet zonder ons meisje weggeweest.
Ik ben uberhaupt pas 2 keer een paar uurtjes weggeweest zonder haar waarvan 1 keer vrijwillig en de ander noodzakelijk.
Ik vind het ook nog niet echt fijn. Maandagavond gaat ze naar haar tante omdat wij beide voor ons werk weg moeten savonds. Dat zal straks nog flink wennen zijn als ik aan het werk moet.
Wanneer dat avondje uit met zn 2en komt? Ik heb echt nog geen idee..

Ik nu een keer. Ik ben met een vriend naar Bert Vischer geweest terwijl Leon thuis bij Elijah was. Het waren 3 hele moeilijke uurtjes! Zo lang was ik nog nooit zonder hem geweest. We reden weg en bij het eind van de straat begon ik te huilen en zei ik ... Zo ver ben ik nog nooit bij hem vandaan geweest!

'Nou ik vind het heerlijk tijd voor ons zelf..kindjes zijn dan oke dus genieten..
Ik ben al een paar keer weg geweest..effe happie eten met mijn man..
Zooo belangrijk..(even de drukte uit..met 2 babies) om ook aandacht voor elkaar te hebben .
Ik ken dat gevoel niet dat ik huilend de straat uit rij..
Nee ik weet dat ze goed onder de pannen zijn ..dus dan kan ik ff genieten

mijn meisje is gisteren een middag bij opa en oma geweest voor de 2de keer.ik mis haar dan wel maar weet dat ze in goede handen is.toch is ze er wel door van slag.ze wil s avonds niet meet slapen als ze weg is geweest.maar ja ze moet het toch leren.mijn man en ik gaan soms wel apart stappen.in dec gaan we samen op stap en gaat ze voor de 1e keer logeren.ben benieuwd hoe dat verloopt.......

ik ben vorige week met een vriendin naar een musical geweest mijn man was thuis,maar heb toch wel een paar keer gebeld of alles goed ging haha vond het wel moeilijk .

Ik moet van mezelf vrijdagavond met mijn man uit eten voor mijn verjaardag maar ik wil niet! We hebben een huilbaby vanwege darmkrampen en ik kan een ander er niet mee opzadelen. (hij huilt nu alweer de hele ochtend eerst van de krampen en daarna omdat hij er niet van kan slapen)
Dus ben geneigd om het allemaal weer terug te draaien en toch maar thuis te blijven.

Terug
Bovenaan