Eerste keer zonder zoontje uit

Femmmke jou situatie begrijp ik...MAAR..juist dat je er even uit moet dan..
Diegene die oppast weet dat je baby veel huilt maar heeft daar frisse energie voor..Jij laad weer even op door even uit het gehuil te zijn..
Hoop dat je afspraak toch door gaat..vergeet jezelf niet hoor!!

Femmmke, ik mag dan wel niet zo'n 'moeilijke' baby hebben, maar ik herken mezelf zoooo in wat jij zegt! Dat heb ik dus gehad toen m'n vriend en ik uit eten wilden gaan omdat we toen 1 jaar samen waren. Mijn ouders vertrouw ik 100%, maar ik verkrijg het gewoon echt niet over mijn hart... hoe graag ik ook wil. Als je het kan merk je dat gauw genoeg maar als het nog te vroeg is, gun jezelf dan de tijd ervoor. Je kan het altijd nog een andere keer 'vieren' anders is het toch niet leuk als het als een verplichting voelt. Vind het knap hoe andere moeders dat nu al kunnen hoor. Was ik ook maar al zover!

Wat hebben we genoten! Was echt hartstikke gezellig met zn tweetjes, ook veel kennissen van vroeger gezien, 100 x de babyfoto's laten zien en niemand kon geloven dat ik 2 maanden geleden was bevallen van een 10 ponder.
Vanmorgen de kleine opgehaald, doodgeknuffeld en gezoend en laat 'm voorlopig niet meer los!

Hij was superlief geweest en lachte de hele tijd met opa en oma.
Voor herhaling vatbaar dus, maar dan ergens in 2012, nu even weer van hem genieten.

Grappig om te lezen dat iedereen het weer anders ervaart, ik kan het in ieder geval wel aanraden, de relatie met mijn man was al super, maar na gisteravond ook weer vurig :)

Daan is nu voor de derde keer uit logeren!! Wij hebben veel feestje deze maanden.. Vandaag zijn we naar de sauna gegaan en blijft Daan een nachtje bij opa en oma zodat wij thuis nog even door kunnen relaxen! Ik heb daar helemaal geen moeite mee, maar mis mijn knulletje wel hoor!! Ik ben ook gewoon mezelf en niet alleen maar mama!

Als mijn vriend thuis is, ga ik vaak tussen de voedingen door even naar de stad toe. Dat is wel haastwerk.

Een avond ben ik naar een prijsuitreiking geweest met mijn collega's. Ik vond het wel spannend, er waren 2,5 flesjes gekolfde melk en na 2,5 uur waren er al 1,5 fles op. En ik moest nog 4,5 uur. Is allemaal goedgekomen, ik kwam als Lolo Ferrari thuis en rende naar boven bij het eerste kikje.

Mijn vriend en ik zijn nof niet zonder hem weggeweest. Ik durf hem nog iet ergens achter te laten. En heb ook geen zin om hem te missen. Onze ouders wonen ook allebei 2 uur rijden, dus dat is ook lastig eraan.

Heel misschien gaan we in januari een nachtje naar Antwerpen. Moet er nog aan wennen, maar het wordt vast heerlijk.

met 4 weekjes zijn we samen uit wezen eten omdat mijn ouders die oppassen 6 weken naar spanje gingen... ik moest van mezelf en eerlijk ze hadden hier al wat nachten geholmpen vanaf het begin omdat ik niets kon en mijn man op krukken liep.... dus dat voelde goed

met onze eerste heeft het echt heel lang geduurd

en eerlijk ... wil ook alleen mijn ouders als oppas :-( dus moeten weer ff wachten

wel ben ik nu 's avonds weer begonnen met sporten en spreek waar af met vriendinnen... over een maandje moet ik toch ook weer werken dus ik MOET... zo lastig

@femm.... degene die oppast heb je uitgekozen en kent je kindje.... pak dit moment voor jezel! dat verdien je.. ik kan het zeggen.. het was zo'n opluchting achteraf even tijd voor elkaar... wij vonden ook dat we daar te laat mee waren gestart maar je kindje huilt toch wel hoe vervelend dat ook is!
met 12 weken veranderd er trouwens wel heel veel... meestal zijn de krampjes dan over... ik tel af... nog 1,5 week

Terug
Bovenaan