Eerste keer zwanger!

Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik zal er nog wel eens over nadenken wat ik ermee zal doen. Van de ene kant is 9 weken ook niet heel snel om het te vertellen maar van de andere kant is het voor mij dan nog wat onwerkelijk omdat ik dan nog geen echo heb gehad..

Hoi Rowel,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bij d eerste heb ik ervoor gekozen om het ook voor de echo te vertellen. Toen kwam ik er in de zomer achter en daarna was ik nog jarig, kermis en zomerfeesten. allemaal gelegenheden waarbij je normaal wel drinkt. Ik heb het toen met 8 wkn vertelt op mijn verjaardag. Ook omdat ik het leuk vond om al mijn vriendinnen bij elkaar te hebben toen ik het vertelde. Als het mis was gegaan had ik het zeker ook tegen hen verteld.
bij de tweede weet ik eigenlijk niet meer wanneer ik het vertelde. En nu ben ik 7,5 week en heb ik het ook al verteld. ben er heel slecht in om mijn mond te houden;) Maar ik heb nu al een echo gehad.

liefs sanne

Gefeliciteerd!! Ook ik deed 3 testen en kon het niet geloven. Nu inmiddels in m'n 10e week en kon tijdens O&N ook niks drinken haha, iedereen aan de champie en ik gezegd dat ik aan de antibiotica was voor een blaasontsteking.

Iedereen die het geloofde en toen ik om 2u aftaaide snaptie iedereen het ook haha.

En nu op feestjes zeg ik dat ik niet meer drink omdat ik net gestopt met roken ben en met alcohol zin heb in een sigaret, Werkt ook perfect.

Succes met het voor je houden en geniet van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan