eerste kindje nu 5 maanden en weer zwanger wie ook..

Hallo allemaal, mijn naam is maaike en ik ben er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben jippie! Onze eerste zoon is nu 5 maanden oud. De eerste keer duurde het best lang voor we zwanger waren dus zijn we niet meer aan de anti conceptie gegaan. We wilde eigenlijk na een half jaar weer beginnen om zwanger te worden maar nu dus al een maandje eerder. Het is wel snel maar we zijn er ontzettend gelukkig mee en nu maar hopen dat alles goed is. Zijn er nog meer vrouwen die in hetzelfde schuitje zittten en er over mee willen praten hoe het gaat? of vrouwen die ook kinderen hebben met zo'n klein leeftijdsverschil en hun ervaringen willen delen.. ik ben benieuwd!! groetjes maaike
 
hee maaikie,
zelf ben ik 9weken zwanger, en mij dochter wordt over 3weken een jaar..
wel iets meer verschil dan bij jou. maar toch (vind ik zelf) dicht op elkaar.
mijn dochter is ongeveer anderhalf als ze grote zus wordt.
hoe oud is jou zoon als hij broer wordt?
 
hey mijn dochter is ook 5maanden... of ik zwanger ben weet ik niet zeker.. heb eerst een positieve test gehad toen 2x negatief toen weer positief.. bij de laatste x positief ging ik daarna 2 dagen "bloeden" moet nu morgen eerst naar de huisarts hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid.. maar ook wij zijn al heel bewust bezig voor een 2e kindje hoor..
 
Uhm, ff denken

Mijn middelste is van jan 05 en mijn (nu nog) jongste van okt 06. Ook lekker dicht op elkaar dus. Mijn oudste is van aug 03 en mijn kleine baby word als het goed is nov 10 =) dus dat ligt al weer verder uit elkaar. Ik moet zeggen dat ik voordelen heb gehad aan het dicht op elkaar zitten van de jongste 2, maar ook nadelen.
 
hoi,
ik heb laatst uitgerekend en ik ben al 4 jaar achterelkaar zwanger! vanaf 2007!
begin 2007 raakte ik zwanger van onze dochter, eind 2007 bevallen van haar, eind 2008 raakte ik zwanger van onze zoon en vorig jaar augustus van hem bevallen en nu zwanger van de 3e alweer 17 weken! maar hierna is het wel ff genoeg hoor! hahahhaha dan is het weer ff 'Claudia-time'......
liefs!
 
ik zelf heb 5 kinderen en tussen de oudste en de een na oudste zit 2.5 jaar tussen hem en mijn middelste zit 2.0 jaar en tussen hem en mijn jongste zoontje zit 1.5 jaar en tussen mijn jongste zoon en hem zit 14 maanden, als ik nu kijk hoe hecht de band met elkaar is.... zeg altijd maar het zijn 5 handen op een buik..... nu ben ik dan 33 weken zwanger van nummer 6 en tussen hem en de jongste zit dan wel weer 5 jaar maar het is geweldig om te zien hoe iedereen mee leeft en er naar uitkijkt..... geniet er van moeder van bijna 6 kindjes
 
hoi,
Mijn zoon was 7 maanden toen ik voor de 2e keer zwanger werd..Hij is nu een jaar en ik bijna 5 maandjes zwanger..
Moet zeggen dat ik het best pittig vind..Gesjouw met een kind van 12kg, en een buik die langzamerhand in de weg gaat zitten! Maar ik hoop dat ze later heel veel aan elkaar gaan hebben!
Ik kreeg erg last van "de pil" na de vorige bevalling, erg veel hoofdpijn, vloeien tussendoor! Een keer over op een andere, maar daar werd 't alleen maar erger mee! Maar gestopt, en zien waar het schip strandde, toen was het gelijk raak..
Na deze zwangerschap maar eens met de huisarts om tafel voor een ander acmiddel!
 
Terug
Bovenaan