eerste kindje nu 5 maanden en weer zwanger wie ook..

hey,

mijn zoon is 6 maanden en ik ben nu 9,5 week zwanger.. dus ongeveer dezelfde situatie als jij!
bij onze eerste zijn we ook 2 jaar bezig geweest, en ook wij wouden na een half jaartje weer proberen.. maar dat werd dus ook wat eerder.. je hoort veel verhalen over de nadelen en voordelen, maar ik denk toch dat je het zelf moet ervaren.. en als alles goed gaat.. zal ik t vanaf volgend jaar mei, en jij dus juni?? ervaren!
succes in ieder geval!

liefs
 
Hoi,

Mijn dochter is geboren op 6 maart en op 16-07 heb ik een positieve zwangerschapstest gedaan! Mijn dochter was een week tevroeg, uitgerekende datum was 13-03, nu ben ik 23-03 uitgerekend haha. Wij zijn er heel gelukkig mee, de buitenwereld vind het maar snel. Mijn lichaam heeft t er af en toe best zwaar mee maar ach, rustig aan doen dan komt het allemaal goed!
Geniet ervan!
 
Ik ben 17 wk zwanger van mijn 3e kindje, mijn zoontje is 3,5 jaar mijn dochtertje is 1,5.
Zoontje geboren 9 apr 07
Dochtertje geboren 30 mrt 09
Baby Verwacht 13 mrt 11
Tussen mijn kids zit dus elke keer precies 2 jaar (niet heel heel vlot achter elkaar).

Een hele fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Anne
 
hey meiden wat leuk dat er zoveel reactie's zijn! Erg leuk om te lezen dat ik niet te enige ben haha! Onze zoon zal ongeveer 1 jaar en 2 maanden zijn als hij al Grote Broer word. Het zal inderdaad zijn voor en nadelen hebben maar we zien wel. Tot nu toe voel ik me prima, wel moe en af en toe misselijk. Maar ik ben nu nog een maandje thuis en ga ik nov weer werken. Tot die tijd doe ik meestal s'middags ff een tukkie mee met onze kleine sven, das wel weer lekker. Leuk om elkaar zo op de hoogte te kunnen houden! groetjes
 
Terug
Bovenaan