Eerste kindje - Ronde 3

<p>Hallo dames (gok ik ;)),</p><p>Ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag willen praten met anderen die in de derde ronde zitten voor een eerste kindje. Ik ben net ongesteld geworden, jammer maar geen ramp, dus wij gaan door naar de derde ronde. Omdat wij aan niemand vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden, lijkt het me fijn om hier met andere vrouwen te praten die in dezelfde situatie zitten. </p><p>Praat je mee?</p>
 
Hoi TulpjeS,
Hier hetzelfde schuitje. Net de laatste dag ongesteld vandaag en daarna gaan we de 3e ronde in voor ons eerste kindje.
 
Hoi TulpjeS,
Ik zit ook in de 3e ronde voor ons eerste kindje. Ik zit inmiddels op het wachtbankje, volgende week weet ik of ik zwanger ben of dat ik door ga naar ronde 4. Spannende 2 weken altijd! 
Liefs Vonne
 
Hi TulpjeS,Hier net ronde 3 'afgesloten'. Ben dinsdag ongesteld geworden! Dus nu begonnen aan ronde 4.Zo lang zijn we dus nog niet bezig.... maar het duurt voor mijn gevoel wel te lang. Frustrerend ook! Toch een teleurstelling als je dan weer ongesteld bent geworden....XD
Doen jullie nog dingen om de kans op een zwangerschap te vergroten?  
 
Hoi meiden, wat leuk dat jullie reageren! Vonne, spannend weer. Ik vind die periode tussen ovulatie en nod altijd megaaa lang duren! Heb jij dat ook? Ik speel dan ook altijd zo’n beetje symptomenbingo waar ik echt mee wil proberen te stoppen deze ronde. Veel te geobsedeerd!
Joena, ik snap wat je bedoelt. Wij zijn dus nog maar in ronde 3, maar ook ik had al gehoopt zwanger te zijn. En daar voel ik me dan meteen schuldig over omdat er ook mensen zijn die 48 rondes bezig zijn. Dus ik probeer het steeds te relativeren. Wij lopen qua cyclus dan gelijk! Ik ben ook dinsdag ongesteld geworden. Ik gebruik ovulatietesten omdat ik geen regelmatige cyclus heb en ik slik Davitamon compleet mama. Verder doe ik niks extra’s. Ik wil wel even experimenteren met geen koffie drinken, omdat ik het idee heb dat dit invloed heeft op het moment van m’n eisprong. De eerste ronde heb ik namelijk de week van m’n eisprong geen koffie gedronken en toen was m’n eisprong keurig op dag 14 en deze keer met wel koffie drinken op dag 16. Dus ik ga nu weer even geen koffie drinken en kijken wat er gebeurt! Maar dat is eigenlijk meer voor mezelf niet perse voor het zwanger worden. Doe jij nog iets speciaals?
Evietje, hoe sta je er nu in? Ik bedoel, ik was wel teleurgesteld en had verwacht dat ik al wel zwanger zou zijn op dit moment. Heb jij dat ook of heb je iets meer geduld dan ik? ;-)
Gebruiker10054753, dat zou mooi zijn! Bedankt voor de steun!
 
 
Hoi Hoi, hier hetzelfde ook in ronde 3 voor eerste kindje. Vandaag wel ineens na 4 dagen niet meer ongesteld te zijn geweest in eens een soort bloedprop, heel apart. Ik hoopte natuurlijk ook 1 van de vrouwen te zijn die meteen zwanger raakte maar ik denk dat iedereen dat iedereen dat stiekem hoopt. Het is in ieder geval gezellig om er niet op het forum over te praten, dat helpt wel.
 
Hoi palmboompje,
Gezellig dat je ook meeschrijft! Inderdaad gek zeg, die bloedprop. Een restje misschien? 
Ik denk ook dat iedereen dat stiekem hoopt! We hopen dan nu maar op een goede ronde voor ons allemaal! 
 
Terug
Bovenaan