quote: silly1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 18:14:16&apos

);
quote: hannekelogo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 09:50:05&apos

);
Hoi Hanneke,
Helemaal met je eens over die testen!! Lijkt wel of je dan met niets anders bezig kan zijn, het klussen moet wel leuk blijven
Wat betreft het meteen bij de eerste keer zwanger worden is gewoon een heleboel geluk hebben!! Dit komt zo weinig voor, maar goed je kan die mazzel hebben!!
Wij klussen nu wel heel wat af, maar als we ff geen zin hebben, dan is het ook prima. En tijdens de vruchtbare dagen doen we helemaal ons best!!!
Mijn vriend zegt nu zelfs, we hadden jaren eerder moeten beginnen!!! Hij komt nu ruimschoots aan zijn trekken, hahahahahah!
Hoop niet dat het al te lang gaat duren dat ik zwanger wordt, mijn vriend en ik zijn namelijk al 31jaar. Dus elk jaar dat het niet lukt, nemen de kansen nog meer af, maar goed daar ga ik nu nog niet van uit!
Jullie hebben wat dat betreft nog ff wat langer de tijd., ook al is dat natuurlijk niet de bedoeling.
Nou hanneke, geniet lekker van het klussen en wie weet is het binnenkort feest!
Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden, wat jij??
Groetjes Sylvia