eerste kindje, tweede ronde??

Hallo Sylvia en de rest,
Inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden.
Ik wilde deze keer proberen elke dag te klussen, maar manlief had gisteren geen zin, zat ff niet lekker in zijn vel (LEKKERE TIMING).
Maar goed, dan toch maar weer om de dag.
Ik vind het zoo spannend steeds. Hopen dat we allemaal leuke sinterklaascadeautjes krijgen en onze omgeving in het nieuwe jaar kunne verblijden met een leuke boodschap.
Liefs Hanneke

Hoi Hanneke,

Hahaha, idd lekkere timing en meestal is het andersom!!!

Maar goed elke dag klussen blijkt ook niet goed te zijn hoor  

Heb nu wel allemaal vage pijntjes zoals hele gevoelige en harde tepels, raar gevoel in onder rug en een gerommel in mijn buik.   Maar dit zal nog wel bij het ontpillen horen denk ik!!

Aankomende dagen moet ik volgens de statestieken het meest vruchtbaar  zijn, dus dat wordt ff flink klussen!!

En tegenwoordig gaat mijn vriend maar al te graag tegelijk met mij naar bed, voorheen wilde hij regelmatig nog ff blijven zitten om filpje af te kijken of internetten!! hahahaha, zwanger worden is voor de meeste mannen een dubbel feestje met al dat geklus.....

Nou meiden we blijven ervoor gaan, dus klusse de komende tijd!!!

Groetjes

ff een ander vraagje, waarom komt mijn reactie elke keer in het groen te staan??
Wat doe ik fout??

Hallo Sylvia,
Waarschijnlijk omdat je reageert op een eerder bericht. Heb ik ook weleens gehad.
Voor mij trouwens minder nieuws: mijn vriend gebruikt al een tijd anti-depressiva en dit werkt helaas ook libido-verlagend en juist nu speelt dit op, heel frustrerend.
Nu is het natuurlijk belangrijker dat hij lekker in zijn vel zit, maar ik zie het nu al als een verspilde kans, maar ja, kaner niks aan doen.
Groetjes

Hoi Hanneke,

Jee wat vervelend dat dit er nu tussen moet komen!! Hier kun je idd helemaal niets aan doen, ja hopen dat je vriend zich snel weer lekkerder voelt, al duurt dat meestal wel een tijdje helaas!Het is nu maar blijven hopen en heel veel geluk hebben dat het misschien toch nog lukt deze tijd!!
Bij ons zal het ook niet heel makkelijk gaan, ik ben namelijk niet  echt slank  en kan hier helaas niets aan doen. Men zegt als je overgewicht hebt, dat het ook vaak veel langer kan duren. Dus ook wij hebben heel veel geluk en hoop nodig!!

Nou hou het vol en blijf genieten!

groetjes Syl

Hallo Syl,
Hij is inmiddels bij de huisarts geweest omdat hij vindt dat de medicijnen te goed werken. Zijn angsten zijn dan wel weg, maar ook zijn gevoel is zo afgezwakt, en daarmee ook zijn libido. Ik kan er wel meer over vertellen, maar wil dit niet aan de grote klok hangen en op die forum kan iedereen dit lezen. Via mail wil ik eventueel wel meer vertellen, maar goed kijk maar.
Hij gaat nu in ieder geval minderen in medicijnen om een betere balans te vinden.
Groetjes Han

Hoi Hanneke,

Kan me voorstellen dat hij bij de huisarts is geweest, er moet toch een tussen oplossing zijn!! Er zijn meerdere soorten medicijnen tegen depressies, dus er moet toch een middeltje zijn waar hij toch iets beter tegen kan.

Waar kom je eigenlijk vandaan?
Ik woon in Noord-Holland en werk in de zorg.

Als je het gezellig en makkelijker vindt om via msn/mail te kletsen(het forum werkt af en toe echt totaal niet), kunnen we wel onze mailadressen uitwisselen.

Weet jij dan een manier zodat niet de hele goegemeente het ziet??

Trouwens, wanneer moet jij nu ongesteld worden??
Ik de eerste week van december.......................................

Groetjes Syl

Hallo Syl,
Ik kom uit Noord-Brabant en werk in de paramedische wereld (ik ben niet te specifiek als je het niet erg vindt), ik moet geloof ik 3 december ongesteld worden, dan ga ik uit van een cyclus van 30 dagen. Afgelopen cyclus was 30 dagen, de 2 ervoor waren 28 dagen, misschien dat ik toch wel 1 december al test hoor met de testen van matcare dan.
Maar goed, hoe emailadressen uit te wisselen zonder dat iemand het ziet, hmm das een goeie. Ik zal er eens een nachtje over slapen.
Groetjes Han

Terug
Bovenaan