Eerste kindje

@Le-na ach wat vervelend van je mk ? 
Tot nu toe test negatief maar ook nog steeds geen menstruatie. 
Wel al sinds dinsdag op en af krampen en mega hoofdpijn gisteren. M'n benen waren ook lamlendig. Maar nog helemaal niks verder. 
Temperatuur probeer ik ook een beetje bij te houden en was de hele tijd tussen 37,2 en 37,5 en sinds gisteren rond 36,7. Dus ben wel bang dat ik ongesteld ga worden één deze dagen. 

Hoi dames, ik zie dit forum. Misschien kan ik ook een beetje mee lezen. Ook wij zijn net gestart met onze kinderwens. En ik vind het voor de afleiding wel fijn om soms even mijn verhaal te delen. 

Even voorstellen; ik ben 35 jaar en getrouwd met een fantastische vrouw en wij gaan dus onze wens proberen te vervullen mbv een donor. Wat misschien het proces des te spannender maakt, want we doen dit min of meer met zijn drieën. Spannend, en eerlijk gezegd best ingewikkeld om mijn lijf goed aan te voelen! 
We hebben de eerste pogingen gewaagd en ik zit nu waarschijnlijk 1 a2 dagen voor mijn komende menstruatie (als de cyclus van de afgelopen 3 maanden nu ook van toepassing is). Deze ronde was nog niet helemaal voor het echie, maar gewoon om het eerst maar eens te proberen samen. Evengoed ben ik er dagelijks mee bezig en hopen we beiden vooral dat het gewoon willen lukken! En daarin ben ik hier niet alleen :) 
Groetjes

Terug
Bovenaan