Eerste kleertjes van de baby

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die  net als ik een bepaald eerste pakje hebben gekocht waarvan je wilt dat dat beebs eerste pakje wordt. Ik heb zelf een pakje uit 1 stuk voor haar die helemaal wit is met 3 kleine roze eendjes er op. Deze heb ik voor de zekerheid in mt 50 en 44 ingepakt. Verder een roze romper maat 50 met een kroontje en de tekst: Ik ben een klein prinsesje en een roze mutsje van burberry. Omdat ik een KS krijg en dus de eerste momenten van haar leven ga missen heb ik mijn man tot in den treure laten zien wat ze moet dragen als eerste kleertjes. Wat hebben jullie uitgezocht?
36 weken en 3 dagen

weet je ik ga zo naar het ziekenhuis, maar ik weet het nog niet! Ik heb 5 outfits mee en daar moet ik er straks een van kiezen, Ik vind het zo moeilijk. Bij Max had ik er twee mee en toen heeft de kraamverzorgende er een uitgekozen omdat het mij allemaal niet meer uitmaakte haha. Maar ik weet nog wel steeds welk pakje hij aanhad voor het eerst, is toch speciaal hoor!

hnaha ik ben nog snel naar boven gerend zojuist en heb een wit gebreid pakje wat de buurvrouw van mijn moeder heeft gemaakt nog even gepakt. Is een heel lief ding en net iets specialer dan wat ik al in de tas had zitten.

Hoi,

Omdat we niet 100% zeker weten wat het wordt.
Heb ik 1 pakje in maat 50 ingepakt in gebroken wit (shirt en broekje) op shirt
staat opa, oma, papa, oma, opa, mama is 100% IKKE dit is mijn stamboom.
Dit heb ik bij prenetal gezien en mijn moeder heeft het gebroduurd op de shirt.
Ze heeft een borduurnaaimachine. Ook heeft ze op het mutsje teigertje geborduurd
(hoofdje van teigertje). Alles in de kleur lime groen. Heb ook sokjes voor newborn in gebroken wit en rompertje wit met streepjes.   2 jasjes 1 dunne gebroken wit en 1 dikke van winnie the pooh licht lime groen. Ook nog een wikkel deken ingepakt voor de kleine (aqau blauw). Ik ga vandaag naar de vk en ze gaat als het goed is een schatting doen.
Schat ze het groter dan kijk ik nog in de kast voor maatje 56 wat ik ook in pak dan.

Wel leuk om te lezen wat iedereen kiest.

Liefs An morgen 38 weken zwanger

Kei leuk om te horen wat iedereen mee neemt. Ik had alleen haar eerste pakje beschreven maar haar tas zit al helemaal vol. Onze diva heeft haar eigen ziekenhuistas klaar staan. Dan staat er nog een weekend tas met kleren van mij, een badjas met bijbehorende tas en de maxi cosi moet mee. Mijn man krijgt het nog zwaar. In de tas van ons meisje zit dus nog een keer hetzelfde pakje met eendjes maar dan groter, rompertjes, sokjes, haar eigen deken waar ik het meest verliefd op ben van alle spullen, een jasje een pakje met een beertje en haar knuffel/knisper lapje dat ze al van oma heeft gekregen. Ik moet haar Phoxy nog inpakken bedenk ik me net. Moet ik er wel bij vertellen dat we 5 dagen moeten blijven dus dan heeft ze ook iets meer nodig.

hallo

mijn dochter heeft een heeel lief klein pakje voor de eerste keer van nijntje gekocht bij prenetal

ook een nijnteje rompertje en niijntje mutsje in de kleur oranje

ook een leuke tip is

de meeste die fotograveren veel vooral de eerste dagen

van haar eerste had ze natuurlijk een foto van het eerste pakje en jasje

ik heb de foto uit haar album gepikt en nagemaakt
ik heb toen  stiekum de kleertjes bij elkaar gezocht van wat ze toen aan had

heb de foto weer ingelijst met het pakje erbij

dus voor eeuwig vastgelegd mischien een leuk idee voor jullie

ze moet nu nog 4 daagjes en er is op dit moment niets aan de hand alleeen vet aan wachten ze heeft natuurlijk nog een meisje rondlopen dus dat is wel beetje afleiding maar toch is ze best anders kortafer maar ja dat heeft iedereen de laatste dagen

succes iedereeen
oma

Wij weten ook nog niet of het een jongen of meisje is. Daarom hebben we twee setjes kleding gekocht. Een blauwe set en een roze set!! Als het een meisje is, dan kan het truitje voor een jochie ook best wel hoor, maar andersom niet. Dat bewaren we dan gewoon. Het was ook niet zo duur, gekocht bij de hema.

Onlangs heb ik het uitgewassen en er een foto van gemaakt. Eens even kijken of ik die hier kan plaatsen!! (het hangt wel binnenste buiten hoor...)

Groetjes, Mirjam (38+2)

Terug
Bovenaan