Eerste kleertjes van de baby

Ik heb er ook een mooie foto van gemaakt maar krijg hem niet ingevoegd :(

Voor onze dochter Aylin had ik een mooi roze pakje gekocht.
Nu heb ik een lemon pakje en wit mutsje, want we weten niet of we een zoon of dochter krijgen.
Beide eerste pakjes bewaar ik en doe ik in een "timecapsule" ga een mooie doos kopen en daar stop ik dan alle "eerste" dingetjes in, zoals eerste tandje, kleertjes, schoentjes e.d.
Heb ook de krant bewaard van onze dochter's geboortedag, de C.D.'s die toen op nummer 1 stonden, is misschien een leuk idee voor jullie.
Ga ik nu voor dit kleintje weer doen.

Groetjes Miriam (38+4)

ik heb het eerste pakje al gekocht toen ik net wist dat ik zwanger was , een heel zetje wil met limegroen van rompet tot mutjes van de hema, bij de andere twee had ik ook zo,n soort eerste pakje alleen andere kleueren en die hangen ingelijst in onze trapopgang, en deze ga ik straks ook inlijsten .
groetjes saskia

Hoi,

Ik kan niet kiezen! Dus heb ik tegen mijn zus gezegd (die bij de bevalling gaat zijn, als het goed is, het mag officieel niet van het ziekenhuis!!! Maar daar hebben we een truc bedacht, dus komt wel goed, hoop ik).
Maar anyway, zij mag kiezen wat onze meid als eerste aanmag.

Dus nog even afwachten...

groetjes Petra

Hier eindelijk een foto van het eerste pakje van onze diva

Tja, ik weet het nog niet precies... Vrienden die in januari een kleintje hebben gekregen zeiden dat je het eerste pakje wel weg kan gooien omdat dat onder het bloed   en soort huidsmeer zit omdat ze het kind eerst niet wassen.
Weet iemand of dit echt altijd zo is? Vind het natuurlijk heel leuk om een mooi eerste pakje te hebben (had er ook al een gekozen, helemaal wit met een klein beertje voorop het truitje), maar als dit echt zo is doe ik wel een goedkoop  simpel pakje aan.

liefs, daantje

Daantje, dat klopt, de babies worden niet gewassen. Ik wilde ook een heel mooi pakje aan laten doen, maar de zuster raadde het af omdat het gebreid was en slechter te wassen is en het waarschijnlijk niet meer schoon zou worden.

Uiteindelijk moest de ze couveuze in bij mij en daar lag ze alleen in een luier, toen het dan na 2 dagen tijd was om kleertjes aan te doen bleek dat ze gewoon 'verzoop' in maat 50 haha. Maar de zusters raadden mij af om kleiner te kopen ,ze groeit er wel in zeiden ze.

Ik heb het pakje expres in maat 44 en 50 gekocht omdat ons meisje ook aan de kleine kant is, dan past ze in ieder geval altijd 1 van de twee pakjes.

Terug
Bovenaan