Eerste kleertjes..

We hebben 10 rompertjes, 2 slabbertjes, 2 mutsjes en 4 paar sokjes gekregen, maar een echt pakje nog niet. Daar wachten we mee, over 2 weken horen we het geslacht en daarna gaan we gericht zoeken. Mijn schoonmoeder (moeder van 2 jongens en oma van 2 jongens) gaat een jurkje kopen als het een meisje is :) Dat wil ze heeel graag.

We gaan na de pretecho een weekendje naar barcelona, dus daar shoppen!!! fc barcelona outfit als het een jongen is en een spaans jurkje als het een meisje is.

Is ook een goed idee!
Wij kopen ook een mooie omslagdoek, die krijgen ze ook vrijwel meteen om, dus als je foto's maakt komt die er ook nogal blijvend op.
Van onze eerste vind ik dat echt iets wat bij hem hoort dus ook in zijn geboortekist zit.
Dus misschien een tip: koop ook een mooie omslagdoek (wij hadden een badcape ;-)

En een leuk mutsje!! Je zult de eerste niet zijn wiens beeb zon raar, niet goed passend ziekenhuis babymutsje op heeft op de eerste foto's omdat er niks anders was.. Vind het mutsje zeker net zo belangrijk als de kleertjes, ik koop dus een mooi bijpassende bij het setje.

Thanx voor jullie reacties!Liefs, mvtwee

Wij hebben een pakje van noppies gekocht, maar we hadden eigenlijk geen keuze (1 neutraal pakje), vandaar dat ik wel wil weten wat het wordt, wel zo praktisch en leuker shoppen!

Heb vandaag iets heel leuks gescoord bij de Hema! Ben geen Hema fan maar dit was helemaal mijn stijl: rood/wit en grijs/wit gestreept truitje met een rood broekje. Op t ene truitje een rode koe, op t andere staat "I know where milk comes from" (geef meestal lang bv dus erg toepasselijk!)
Lief en stoer en leuk voor meisje en jongen dus ben helemaal blij!

Da's een goeie, het mutsje.. daar had ik zelf nog niet bij stil gestaan in alle enthousiasme. We hebben een pakje in maatje 50 en wil er ook nog 1 in 56 halen, je weet natuurlijk maar nooit wat het wel en niet past als het eruit komt. Ook nog even een leuk bijpassend mutsje zoeken dus...

Terug
Bovenaan