Eerste menstruatie na bevalling?!

Bedankt voor alle reacties!
Ik hoopte eigenlijk dat het nog een aantal maanden zou uitblijven ?? ik ben benieuwd of inderdaad gewoon mijn cyclus weer is gestart. Nog een paar weken geduld dus ..

Geef je borstvoeding dan kan het pas weer op gang komen als je er volledig mee bent gestopt maar het is geen anti conceptie ik ken iemand die 8 keer per dag borstvoeding gaf maar toch 6 weken na de bevalling weer zwanger was 

Nou die borstvoeding maakt echt niets uit.. ik gaf volledige borstvoeding en was na 6 weken weer ongesteld (vloeien was net gestopt). Sindsdien om de 2 weken en veel heftiger dan normaal, toen gauw van start gegaan met de (mini)pil en na bv weer normale om het een beetje onder controle te krijgen. Voor de zwangerschap altijd normale cyclus gehad, dus schrok hier wel van, had ook gehoopt dat het wat langer uit zou blijven 

[quote quote=10309095]Nou die borstvoeding maakt echt niets uit.. ik gaf volledige borstvoeding en was na 6 weken weer ongesteld (vloeien was net gestopt). Sindsdien om de 2 weken en veel heftiger dan normaal, toen gauw van start gegaan met de (mini)pil en na bv weer normale om het een beetje onder controle te krijgen. Voor de zwangerschap altijd normale cyclus gehad, dus schrok hier wel van, had ook gehoopt dat het wat langer uit zou blijven[/quote]
Ik zeg ook niet dat je niet ongesteld kan worden als je borstvoeding geeft ik zeg alleen dat het er mee te maken kan hebben en je hoort het heel vaak dat mensen onregelmatig of zelfs niet ongesteld worden als ze borstvoeding geven 

Terug
Bovenaan