Eerste menstruatie na de bevalling?

Hi dames,

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb de afgelopen twee weken erg veel buikpijn, bijna de hele dag een zeurderig gevoel onderin mijn buik (in het midden)... soms is het net alsof mijn baarmoeder samentrekt. Joep is nu bijna 4 maanden, kan het zijn dat dit symptomen zijn van een eerste menstruatie na de bevalling? Ik heb intussen mijn borstvoeding volledig afgebouwd godzijdank ;-)

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie weer ongesteld waren? En hadden jullie vooraf ook zo'n tijd een zeurderig gevoel in de onderbuik?

Hoor het graag!

Lfs,
Juutepetuutje
 
hier nog steeds niet, al hoewel ik sinds vandaag wel buikpijn heb en een licht roze sliertje bij afscheiding dus ben benieuwd.

Dochter is nu ook bijna 4 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding :)
 
Ik nog niet, maar ondertussen al wel mirena geplaatst. Dus heb nu steeds wisselend,licht bloedverlies zonder buikpijn en andere menstruatiesymptomen. Vervelend van die buikpijn, hoop dat het gauw weer overgaat voor je!

En fijn dat het nu goed gelukt is om die borstvoeding af te bouwen, je zal wel opgelucht zijn!

Groetjes
 
Ik ben het, ik ben het, ik ben het ;-)

Nog geluk gehad ook... we waren een weekend weg met de fam. en toen werd ik het gisteren, nadat we voor het eerst hadden gezwommen met Joep!

Groetjes!
 
Haha zo te horen ben je nog nooit zo blij geweest met je menstruatie : ) Geniet er maar lekker van hihi
 
Hier 1 keer ongesteld geweest. Eerst 4 weken kraamvloeien, 3 dagen niks en toen een dikke week ongesteld. Daarna niets meer, maar geef dan ook nog volledig borstvoeding. Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Hoewel ik bij de vorige twee kinderen meteen weer netjes iedere maand ongesteld werd ondanks volledig bv.
Zwanger ben ik Zeker niet ;) ben gesteriliseerd tijdens mn derde keizersnede.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan