Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toen ik stopte met de pil duurde mijn eerste cyclus 123 dagen. Nu de 2e cyclus en zit op dag 28, ben erg benieuwd. Het vervelende met je cyclus is dat je er totaal geen invloed in hebt, je kunt alleen bijhouden en afwachten.
Succes!!
Moanne
Bij mij was het bij alle drie keer gelijk regelmatig en zelfs bij de eerste twee gelijk na de eerste menstruatie die komt als je stopt gelijk raak nu bijna jaar bezig met een nieuwe partner maar wel regelmatig cyclus maar heel weinig en kort daarom gaan we 2 april naar het ziekenhuis voor eerste gesprek en onderzoeken daarna
Amai, dan heb ik inderdaad misschien geluk dat het van de eerste keer weer regelmatis is. Want ik weet niet of ik mijn vorige menstruatie moet tellen vanaf de eerste dag bruine afscheiding of vanaf wanneer het meer was.. Als het vanaf eerste afscheiding is, klopt het misschien wel meer met de 28 dagen van tijdens mijn pil.
Na een jaar proberen zonder succes mag je je inderdaad laten onderzoeken ik zit nu in ronde 15 en ben ook doorverwezen naar het ziekenhuis. Je cyclus begint op de dag dat de menstruatie echt is doorgebroken dus niet vanaf het bruine bloedverlies
Beide keren dat ik stopte met de pil had ik wel de hele strook opgemaakt, toen onttrekkingsbloeding gehad zoals gewoonlijk en toen beide keren op dag 20 van me cyclus een ovulatie gehad. Beide keren ook die eerste eisprong direct zwanger geraakt, van de eerste zwangerschap heb ik een gezonde dochter en bij me tweede zwangerschap afgelopen maand helaas een miskraam gehad. Een echte volledige cyclus (zonder zwangerschap/miskraam) heb ik nooit gehad.
Je hoort inderdaad wel vaker dat het zo direct raak is.
Wel, ik vraag het hier, want mijn huisarts zei me net dat je wel moet beginnen tellen vanaf die eerste bruine afscheiding.
Nu, ben vooral benieuwd hoelang mijn maandstonden nog zullen duren. Normaal ben ik er in 4 dagen volledig vanaf, maar nu zit ik al aan dag 5.. Bah