eerste pakje

man kwam net thuis met het allereerste pakje voor de baby, een neutraal pakje datwel aangezien we niet weten wat het wordt maar zo lief. heeft hij bij de andere kids ook gedaan. moest het effe kwijt

Oooh wat lief van je man!!!
Wij hebben 2 eerste pakjes, eentje maatje 50 van nijntje en een van LIEF azuur blauw met stoer erop!
Dat is maatje 56.
En dan zien we wel wat welk pakje het word.
Maar echt super lief van je man hoor.

liefs louise

wat lief van je man zeg...

wij hebben samen het eerste pakje uitgekozen ook allemaal neutraal.. een lekker makkelijk aan te trekken romper en boxpakje met drukknoopjes, witte sokjes met i love mama, wit mutsje en een badcape..

oh wat lief! zoiets doet de mijne echt niet... die is daar helemaal niet mee bezig...

heb wel de eerste pakjes klaargelegd.

heb voor thuis een eerste en voor in et ziekenhuis...

voor thuis een beige broekje en een beige shirt met grijze streepjes... wit rompertje beige sokjes en beige mutsje in maat 50 en voor 56 een wit broekje en een groen shirt met i love mama erop. witte sokjes en een wit mutsje...

voor inhet ziekenhuis een beige met bruin gestreept broekje een beige shirtje met een bruin olifantje... bruine sokjes en een beige mutsje... maat 50 en in maat 56 een beige met bruin gestreept boxpakje... sow snoepig!!

als je dan kijkt hoe klein het is.... denk je echt van mmm moet het daar in passen das wel erg mini...

Nogmaals vind het super van je man dat ie dat doet!!!

Wat leuk!!! Mijn man zoekt ook altijd wat uit voor de baby.. maar meer wat stoerdere kleding..vind het spijkerbroekje wat ie nu heeft uitgezocht niet echt geschikt als eerste pakje!
Weet nog niet wat onze beeb aankrijgt als ie is geboren. Heb wel wat klaargelegd maar welke van de drie setjes het wordt weet ik nog niet!

Ik heb mijn dochter van 7 laten kiezen...... ze koos een super leuk shirtje waarop 'kleine broer'staat in aqua blauw. Verder licht grijs/wit/aqua mutsje, romper en slofjes en een grijs broekje.....helemaal leuk!!

leuk hoor, ik moet nog wat leuks kiezen, heb nog wel even dus volgende week maar eens kijken wat in de ziekenhuis tas gaat. ``wel te schattig dat je man een pakje heeft gekocht, hij is er wel echt bij betrokken, leuk!

groetjes Fee

Terug
Bovenaan