eerste pakje

Lief hoor! Wij weten niet wat we krijgen, dus we hebben alles wit voor de eerste periode, vind ik ook het leukst, alles zacht katoen, velours, boxpakjes met voetjes eraan etc; echt een "baby" ipv een mini-volwassene.
Mijn man kwam onlangs thuis met een creme velours pakje, het "eerste pakje" zei hij trots, lekker klein.. maatje 44, hahaha..Voor een prematuurtje ;-) Heb ik maar geruild voor maatje 56, aangezien onze baby groot wordt geschat (4200-4500 gram) heb ik 2 pakjes ingepakt, beide van petit bateau; wit velours, 1 x maatje 54 en 1 x maatje 60 (Franse maten)... wel een roze en blauw mutsje erbij met de toekomstige naam erop geborduurd. Ben zó benieuwd welk mutsje we zullen moeten gebruiken!

Dat is echt lief van hem..
Heeft de mijne nog nooit gedaan,,haha,, zou er echt van verschieten,,haha
Maar goed, het ligt hier al klaar, ik heb het jurkje ingepakt dat ik 6jaar terug van mijn vader heb gekregen, hij was toen al overtuigd van een meid,,haha, daarna weer een jongen en nu kunnen we dan eindelijk dat jurkje gebruiken..hihi
Al heb ik als reserve een neutraal pakje ingepakt, zou maar onverwacht een jongetje zijn, die wil ik niet een jurkje aan moeten trekken,,haha

Ja ik heb het ook nooit weggegeven, altijd bewaard voor als...., dus het is een logische keuze dat dat het eerste is wat ze aankrijgt..
en nee dat zou ik mijn zoon niet aan willen doen,,haha,, al twijfel ik er niet aan dat het een dame is hoor!!!!!

Terug
Bovenaan