Eerste ronde in november 2008

A

Anoniem

Guest

dag dames,

wie zit er deze maand nog meer in de eerste ronde en heeft er zin om  ervaringen uit te wisselen en met elkaar mee te leven?

ik zal mezelf even kort voorstellen:
ik ben bijna 32 jaar, getrouwd  en moeder van een zoontje dat a.s. maandag 1 jaar wordt. ik werk 27 uur per week als jurist.
na de bevalling vorig jaar ben ik niet meer met anticonceptie begonnen, omdat het een jaar heeft geduurd voor ik zwanger was van mijn zoontje en de kans dat ik tijdens borstvoeding zwanger zou worden heel klein was. bovendien was  een tweede kindje ook al meteen na de bevalling welkom.
ik heb vervolgens 10 maanden borstvoeding gegeven en gedurende die tijd bleef mijn menstruatie weg. inmiddels  ben ik  bijna twee weken geleden  weer voor het eerst ongesteld geworden en we kunnen het nu dus weer  echt gaan proberen! ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus er wordt op 't moment hard gewerkt...

mijn NOD is 28 november.

ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

groetjes!

hoihoi!
nou hier ook mijn verhaal dan.. ik ben 24 en was in de eerste ronde gelijk zwanger (september) helaas uitgelopen in een miskraam, waar ik veeel meer mee zit dan ik eerst wilde toegeven!.. nu een ongi afgewacht en nod is 14e dus spannend!... heb al superzere borsten en ook best wel wat pukkeltjes...
had jij dit ook toen je zwanger was van je eerste?
xx

hoi,

ja, dat lijkt me erg naar, een miskraam. hopelijk ben je snel weer zwanger!
spannend, de 14e al je NOD, ik duim voor je.
eerlijk gezegd had ik nog niets gemerkt toen ik zwanger was (behalve dat ik niet ongesteld werd). de echte kwaaltjes kwamen pas toen ik ruim 6 weken zwanger was.   een andere keer dacht ik juist zwangerschapstekenen te hebben, maar toen bleek 't niet zo te zijn.  dus 't zegt niet altijd wat, helaas...
maar, wie weet ben je wel gewoon zwanger, dat super zijn!!
veel geluk!

groetjes    

hoi hoi

hierbij stel ik me ook even voor.
ben 23 jaar, bijna 24 en heb 1 kindje van 9 maanden.
ik heb 8 maanden borstvoeding gegeven en daarom ook geen anticonceptie gebruikt.
ben 3 nov weer voor het eerst ongesteld geweest dus dit is onze eerste ronde.

groetjes

hey meissie,

spannend he, dat je het nu weer echt kunt proberen. natuurlijk un je tijdsesn borstvoeding ook zwanger worden, maar zolang je nog geen menstruatie hebt gehad weet je niet of en zo ja wat voor cyclus je hebt, dus dan is het niet echt te plannen allemaal.
ik ben echt benieuwd of het deze keer snel raak zal zijn, ik ben wel ecth toe aan een tweede kindje!

nou, veel succes en we houden elkaar op de hoogte!

groetjes,
mama in amsterdam zuid

hoi ik ben debby, 26 jaar en afgelopen september getrouwd. Wij wonen in Zaandam en gaan ook deze maand voor de eerste ronde voor ons eerste kindje. Mijn eerste NOD is 17 november als ik het goed uitgerekend heb nav de ovulatietests. Ik heb ook al last van pijnlijke borsten en misselijkheid (hou sinds gisteren niks meer binnen, maar kan ook gewoon buikgriep zijn...). Het zou echt fantastisch zijn als de eerste ronde raak zou zijn!!!

hoi debbie,

wat spannend, het is al bijna de 17e...
ik duim voor je!!
ikzelf moet nog tot de 28e/29e wachten, nog best lang...
maar goed, gelukkig heb ik veel afleiding door mijn zoontje, werk & een hele berg verjaardagen & feestjes deze maand.

veel succes & tot horens!

hoi mama,

ja is idd spannend, tijdens mijn borstvoeding ben ik 1 keer ongesteld geweest en dat was in juni en nu pas 3 nov weer omdat ik nu een maand van de borstvoeding af ben.
ben ook benieuwd hoelang het nu gaat duren haha.

groetjes meissie1984

Terug
Bovenaan