Eerste ronde in november 2008

A

Anoniem

Guest

dag dames,

wie zit er deze maand nog meer in de eerste ronde en heeft er zin om  ervaringen uit te wisselen en met elkaar mee te leven?

ik zal mezelf even kort voorstellen:
ik ben bijna 32 jaar, getrouwd  en moeder van een zoontje dat a.s. maandag 1 jaar wordt. ik werk 27 uur per week als jurist.
na de bevalling vorig jaar ben ik niet meer met anticonceptie begonnen, omdat het een jaar heeft geduurd voor ik zwanger was van mijn zoontje en de kans dat ik tijdens borstvoeding zwanger zou worden heel klein was. bovendien was  een tweede kindje ook al meteen na de bevalling welkom.
ik heb vervolgens 10 maanden borstvoeding gegeven en gedurende die tijd bleef mijn menstruatie weg. inmiddels  ben ik  bijna twee weken geleden  weer voor het eerst ongesteld geworden en we kunnen het nu dus weer  echt gaan proberen! ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus er wordt op 't moment hard gewerkt...

mijn NOD is 28 november.

ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

groetjes!

hoihoi!
nou hier ook mijn verhaal dan.. ik ben 24 en was in de eerste ronde gelijk zwanger (september) helaas uitgelopen in een miskraam, waar ik veeel meer mee zit dan ik eerst wilde toegeven!.. nu een ongi afgewacht en nod is 14e dus spannend!... heb al superzere borsten en ook best wel wat pukkeltjes...
had jij dit ook toen je zwanger was van je eerste?
xx

hoi,

ja, dat lijkt me erg naar, een miskraam. hopelijk ben je snel weer zwanger!
spannend, de 14e al je NOD, ik duim voor je.
eerlijk gezegd had ik nog niets gemerkt toen ik zwanger was (behalve dat ik niet ongesteld werd). de echte kwaaltjes kwamen pas toen ik ruim 6 weken zwanger was.   een andere keer dacht ik juist zwangerschapstekenen te hebben, maar toen bleek 't niet zo te zijn.  dus 't zegt niet altijd wat, helaas...
maar, wie weet ben je wel gewoon zwanger, dat super zijn!!
veel geluk!

groetjes    

hoi hoi

hierbij stel ik me ook even voor.