Eerste ronde in november 2008

Hallo :)

AAH! er zijn gelukkig nog anderen die in november in de 'eerste ronde' zitten! Ik ben 25, woon op het ogenblik in Luzern (Zw) waar ik aan de Uni werk. Heb ook rechten gestudeerd (in Utrecht)  (verschrikkelijk he?). We zitten hier met zijn tweetjes, en onze verdere familie (ver weg, mijn man is Turks en zijn familie woont in Istanbul, mijn familie in Nederland) weet niks van onze plannen, daarom vinden we het best spannend! Ik probeer er zo min mogelijk over te praten, omdat ik niet wil 'stressen', maar goed, zoals je merkt ben ik best opgewonden! Maar wat gebruiken jullie voor geheimtaal? NOD? Je merkt, ben al een poosje weg uit het vaderland :) da's ook nog zo wat: hier is er natuurlijk geen gravitamon te koop, en ook geen nederlandse tijdschriften... hoera voor het internet!

Hallo!!

Ik zal me ook even voorstellen! Ben Janneke, 27 jaar oud en sinds 7 weken de trotse moeder van een zoon!
Omdat het me super leuk lijkt om 2 kinderen snel achter elkaar te krijgen, gaan we voor een 2e!! Heb dit besproken met de verloskundige en dit was geen probleem!! Bij de 1e hebben we er meer dan een jaar overgedaan!!

Ben 2 weken geleden (ongeveer, vergeten bij te houden, lekker dom) ongesteld geworden! Mijn cyclus was voor de zwangerschap erg onregelmatig dus ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.

Hoe is het met jullie? Ik heb het allemaal gelezen, maar weet het nu echt niet meer! Lekker onhandig dat je de berichten niet kan zien!!

Fijne dag dames, gr Janneke

Terug
Bovenaan