<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier en zit zo met mn gedachten te worstelen, dat ik dacht: wie weet is er hier iemand die mijn twijfels herkent of ervaringsdeskundige is op dit gebied
</p><p>Ik heb op 1 september mijn laatste pil geslikt (was het einde van mn strip). Ik slikte al jaaaren de pil, wel een redelijk lichte, de yaz 24+4. <br />Van 6-10 september had ik mijn laatste ontrekkingsbloeding.</p><p>Op dinsdag 21 en woensdag 22 had ik een hele positieve ovulatietest en hebben we goed ons best gedaan haha. </p><p>Nu heb ik sinds een paar dagen last van verschillende dingen: intens dromen, steken in mn borsten en enorm brandende tepels, mn darmen zijn flink van slag (de hele dag een soort plopjes), enorm opgezette buik (mn broeken gaan nauwelijks nog dicht) en met vlagen ben ik erg misselijk (ook weinig eetlust). In mn onderbuik voel ik steeds lichte krampjes met af en toe een felle steek, maar dit komt met vlagen, vooral als ik lig. Na mn -vermoedelijke -eisprong heb ik een paar keer per dag een witte vloed (sorry). Oh en (misschien ligt het aan mn shampoo haha) maar ineens is mn haar echt ieeedere dag vet, terwijl ik het normaal 2x per week was. </p><p><br />Nu weet ik dat niemand me kan vertellen of ik zwanger ben, dat kan alleen een test duidelijk maken. Bovendien ben ik me heel bewust van ontpillen en de bijkomende verschijnselen en dat veel kwaaltjes ook bij een menstruatie horen. Ging er dan ook heel relaxt in, het komt wanneer het komt, maar nu ik me zo voel gaat er toch een stemmetje in mn hoofd zich ermee bemoeien. Dus ik vroeg me een paar dingen af:</p><p>- herkent iemand dit als symptomen van vóór NOD? Of kan dat eigenlijk helemaal niet?</p><p>- is er iemand van jullie al in de 1e ronde na de pil zwanger geworden?</p><p>- wanneer zouden jullie een test doen? Ik heb zo lang de pil geslikt dat ik niet weet of/hoe lang mn cyclus duurt.. </p><p>Alvast heel erg bedankt als je de moeite neemt om te antwoorden! <br /><br /></p><p>Groetjes,</p><p>A</p>