<p>Hallo, </p><p>Ik zoek lotgenoten, mensen die ervaringen kunnen delen, of gewoon erover willen praten.</p><p>Op 12 november, ik was toen 8 weken zwanger, kreeg ik te horen dat het vruchtje gestopt was met groeien.</p><p>Op 13 november wekte ik het miskraam op met Cytotec.</p><p>Op 23 november was het bloeden voorbij.</p><p>Op 27 november was de zwangerschapstest negatief.</p><p>Op 3 december bloed laten trekken, HCG stond toen op 9, verwaarloosbaar dus.</p><p>Volgens de Gynae zou ik tussen 4 à 6 weken na het miskraam ongesteld worden. Nu dus. </p><p>Gisterenochtend had ik een minieme hoeveelheid bruinverlies. Na gisterenvoormiddag niets meer.</p><p>Was het een voorbode van mijn regels, een eisprong, een innesteling? Geen idee, ik ga er gewoon uit van dat ik binnen dit en een paar dagen gewoon ongesteld word.</p><p> </p><p>Maar hoe ging het bij jou na een miskraam? Had je ook bruinverlies en wat betekende dit?</p><p>Mentaal zijn we redelijk oké, met af en toe nog een verdrietig moment, maar we zijn na het bloeden ook gewoon doorgegaan, in de hoop snel weer gezond zwanger te zijn.</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p>