Eerste ronde na miskraam

<p>Hallo, </p><p>Ik zoek lotgenoten, mensen die ervaringen kunnen delen, of gewoon erover willen praten.</p><p>Op 12 november, ik was toen 8 weken zwanger, kreeg ik te horen dat het vruchtje gestopt was met groeien.</p><p>Op 13 november wekte ik het miskraam op met Cytotec.</p><p>Op 23 november was het bloeden voorbij.</p><p>Op 27 november was de zwangerschapstest negatief.</p><p>Op 3 december bloed laten trekken, HCG stond toen op 9, verwaarloosbaar dus.</p><p>Volgens de Gynae zou ik tussen 4 à 6 weken na het miskraam ongesteld worden. Nu dus. </p><p>Gisterenochtend had ik een minieme hoeveelheid bruinverlies. Na gisterenvoormiddag niets meer.</p><p>Was het een voorbode van mijn regels, een eisprong, een innesteling? Geen idee, ik ga er gewoon uit van dat ik binnen dit en een paar dagen gewoon ongesteld word.</p><p> </p><p>Maar hoe ging het bij jou na een miskraam? Had je ook bruinverlies en wat betekende dit?</p><p>Mentaal zijn we redelijk oké, met af en toe nog een verdrietig moment, maar we zijn na het bloeden ook gewoon doorgegaan, in de hoop snel weer gezond zwanger te zijn.</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p>
 
Hoi doooo
wat verdrietig allemaal. Knap dat je zo sterk in je schoenen staat. Het bruine bloedverlies kan ik niet verklaren. Heb je misschien net sex gehad daarvoor? Misschien omdat je miskraam nog maar kort geleden is dat alles nog wel extra doorbloed is en dat je daardoor wat bloed hebt verloren. Ook opnieuw zwanger kan, misschien toch eens een vroege test er tegenaan gooien. Vooral voor je eigen geruststelling. Het kan wel namelijk weer snel zwanger mijn test was 1 nov na de miskraam negatief en was 17 nov weer positief. Dus het kan snel gaan. Dat zou niet voor iedereen zo zijn daar ben ik me van bewust, maar ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam en hogere kans hebt op een zwangerschap 
 
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad heel verdrietig allemaal, vooral gezien de periode. Het was zo'n leuke aankondiging geweest rond Kerst. 
Maar piekeren heeft geen zin.
Als ik een cyclus van 28 dagen aanhou (dag 1 is het miskraam), dan was mijn eisprong rond 25 december. Maar dat is ook in het duister tasten, want ik heb geen flauw idee hoe mijn cyclus zich herstelt. Ik was na het bloedverlies begonnen met ovutesten, maar daar ben ik rond 3 december ook mee gestopt, aangezien die positief bleven aftekenen en dat ook kan zijn op het laatste restje Hcg.
Het is allemaal gissen, dat weet ik, maar erover praten en ervaringen delen doet deugd :) 
 
Neem aan dat je al contact had met een verloskundige of dokter. Misschien dat één van hun twee een antwoord heeft op je vraag. Het blijft voor iedereen gissen. 
Klopt wat je zegt. Tis fijn zon forum om toch af en toe je verhaal kwijt te kunnen en te praten. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt ?
 
Ik heb gehoord op 23 april dat het vruchtje leeg was .. een week later begonnen met medicijnen alleen kwam bij mij niet alles eruit , op 29 mei gecuretteerd. 5 weken later mijn menstruatie gehad en twee maanden later had ik weer een positieve test in handen nu 19 wk zwanger .
wat licht bruin bloedverlies moet je denk ik zien als begin van je menstruatie .. sterkte en hoop dat jij ook weer snel een positieve test heb 
 
Ik ga er ook van uit dat mijn menstruatie snel zal volgen.
Daar zou ik ook wel blij mee zijn, omdat het, ondanks het miskraam, toch netjes op tijd zou zijn.
Het is alleen de eerste keer dat ik een halve dag bruinverlies heb, en dan weer helemaal niets. Maar mijn lichaam heeft het dan ook hard te verduren gehad de laatste maand.
Het lijkt me echt vreselijk om nog weken te moeten wachten om mijn regels en dus niet te weten waar mijn lichaam mee bezig is.
Dankjewel, dat hopen we ook.
 
Mijn eerste menstruatie was ook niet echt heel geweldig ... ik was zo blij dat mijn lichaam weer normaal was ... het komt echt allemaal goed 
 
Hoi
Hier ook op 14 november een miskraam gehad (eersre dag bloed verlies) dit heeft geduurd tot 28 november test gaf op die dag nog een heel licht streepje. 6 dec weer getest deze was negatief. Morgen zou dus 4 weken na miskraam zijn geteld vanaf eerste dag bloedverlies maar ook nog geen teken van beginnende menstruatie. Wel sinds 3 dagen last van misselijkheid nadat ik iets eet duurt ongeveer 10 a 15 minuten en dan is het weer weg.
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan