Eerste ronde na miskraam

Ik heb op 2 november een miskraam gehad. Deze duurde erg lang. Ik heb 4.5 week bloedverlies gehad in totaal en testte tot vrijdag  licht positief. Toch is afgelopen vrijdag mijn eerste menstruatie begonnen (wss onttrekkingsbloeding). Vrijdag weer contact met de gyn en weer testen. Ik ga er vanuit dat deze negatief is.
Wij gaan na mijn menstruatie weer starten. Ik wil niet beginnen met ovulatietesten. Ik heb dit de vorige keer 1 maand wel gedaan, maar werd hier zoooo zenuwachtig van. Uiteindelijk waren we zonder de testen binnen 2 maanden zwanger. Helaas ging dit dus mis.. Ik merk dat ik nu vooral erg ongeduldig ben. Ik vond het zwanger zijn zo leuk en was zo gelukkig. Ik hoop dat het snel weer zo mag zijn. 
Ik vind het wel fijn om met lotgenoten te praten.
 
Wat vervelend voor je, sterkte!
Na mijn eerste mk ben ik 28 dagen later ongesteld geworden. Het was heel heftig, en ik heb op de grond gezeten van de pijn. Alsof het een laatste schoonmaak ronde moest zijn..
3 maanden later weer zwanger, extra vroege echo gehad; en toen mocht het weer niet zo zijn. Hierna was mijn menstruatie wel iets later, ook hcg laten prikken. Ging in 1 week van 9 naar 6.?
Deze menstruatie was niet zo extreem als de vorige keer gelukkig.
 
Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt,
 
Groetjes
 
 
Mijn menstruatie is sowieso op komst, dat voel ik, maar mijn lichaam heeft moeite om het op gang te krijgen. 
Geduld is een schone deugd, maar het is toch een opdoffer om zo lang te moeten wachten op iets wat bij veel mensen als vanzelf lijkt te gaan.
 
Goedemorgen,
Erg vervelend allemaal he! Ik heb 2x achter elkaar miskraam gehad. 1ste x was met 4 weekjes. Toen 3 dagen bloedverlies gehad, mijn menstruatie is niet gwst want 2 weken na de miskraam opnieuw zwanger.
Helaas werd dat ook een miskraam met 6 weken. Week voor de miskraam bloedverlies. Vruchtje verloren en nog ruim 3,5 week bloed verlies gehad. Echo gehad en alles was wel schoon.Paar dagen niks en nu na 4,5 week me menstruatie. Niet heel heftig maar wel stolsels en de krampen zijn wat heftiger.
Sterkte en hopelijk snel een normale cyclus.
Liefs
 
Heftig voor je. En klote dat het zo kan lopen he :(
Ik heb op 12 november een miskraam gehad met 4,5 week. Ik heb 4 dagen goed gebloed en op cyclusdag 22 had ik weer een positieve ovulatietest.  NOD is a.s. maandag en we hopen dat het weer raak is.
Ik zat ook al te fantaseren, want met kerst was ik dan ongeveer 12 weken geweest en in juli uitgerekend. Beter kon niet. Maarja... 
Succes met het verwerken en met de volgende ronde. Het komt goed. Je bent iig vruchtbaar en kan zwanger worden. Dat zeg ik maar steeds tegen mezelf :)
 
[quote quote=10142588]Neem aan dat je al contact had met een verloskundige of dokter. Misschien dat één van hun twee een antwoord heeft op je vraag. Het blijft voor iedereen gissen. Klopt wat je zegt. Tis fijn zon forum om toch af en toe je verhaal kwijt te kunnen en te praten. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt 
 
Ja idd, de dag na de Cytotec op controle geweest, 14 november, en toen was alles schoon. Aanstaande maandag heb ik opnieuw een afspraak gemaakt, voor de zekerheid.
 
[quote quote=10142898]Goedemorgen, Erg vervelend allemaal he! Ik heb 2x achter elkaar miskraam gehad. 1ste x was met 4 weekjes. Toen 3 dagen bloedverlies gehad, mijn menstruatie is niet gwst want 2 weken na de miskraam opnieuw zwanger. Helaas werd dat ook een miskraam met 6 weken. Week voor de miskraam bloedverlies. Vruchtje verloren en nog ruim 3,5 week bloed verlies gehad. Echo gehad en alles was wel schoon.Paar dagen niks en nu na 4,5 week me menstruatie. Niet heel heftig maar wel stolsels en de krampen zijn wat heftiger. Sterkte en hopelijk snel een normale cyclus. Liefs[/quote]
Oh jee, 2 miskramen na elkaar, daar heb ik nu heel veel schrik voor. Ik probeer er vanuit te gaan dat de gynae gelijk had, toen ze zei dat het in de tweede zwangerschap meestal wel goed gaat. Maar je gaat er ook vanuit dat het de eerste keer gewoon goed gaat, niemand die je zegt dat het bij 20% fout gaat. En dan is het *hops* alle vertrouwen weg. Een zorgeloze tweede zwangerschap zal er zeker niet inzitten. Oneerlijk he?
 
Nee ik denk idd niet dat je de 1dte weken van een nieuwe zwangerschap zorgeloos doorkomt. 
De gyn heeft vast gelijk zoals mijn vk zei tis gewoon echt domme pech helaas. Nu vol goede moed na mijn menstruatie voor de volgende ronde. De kinderwens word wel steeds groter.
 
 
Terug
Bovenaan