Ik heb op 2 november een miskraam gehad. Deze duurde erg lang. Ik heb 4.5 week bloedverlies gehad in totaal en testte tot vrijdag licht positief. Toch is afgelopen vrijdag mijn eerste menstruatie begonnen (wss onttrekkingsbloeding). Vrijdag weer contact met de gyn en weer testen. Ik ga er vanuit dat deze negatief is.
Wij gaan na mijn menstruatie weer starten. Ik wil niet beginnen met ovulatietesten. Ik heb dit de vorige keer 1 maand wel gedaan, maar werd hier zoooo zenuwachtig van. Uiteindelijk waren we zonder de testen binnen 2 maanden zwanger. Helaas ging dit dus mis.. Ik merk dat ik nu vooral erg ongeduldig ben. Ik vond het zwanger zijn zo leuk en was zo gelukkig. Ik hoop dat het snel weer zo mag zijn.
Ik vind het wel fijn om met lotgenoten te praten.
Wij gaan na mijn menstruatie weer starten. Ik wil niet beginnen met ovulatietesten. Ik heb dit de vorige keer 1 maand wel gedaan, maar werd hier zoooo zenuwachtig van. Uiteindelijk waren we zonder de testen binnen 2 maanden zwanger. Helaas ging dit dus mis.. Ik merk dat ik nu vooral erg ongeduldig ben. Ik vond het zwanger zijn zo leuk en was zo gelukkig. Ik hoop dat het snel weer zo mag zijn.
Ik vind het wel fijn om met lotgenoten te praten.