eerste ronde raak?

A

Anoniem

Guest
hallo, hoe vaak komt het eigenlijk voor dat het de eerste ronde raak is? zijn hier dames bij wie dat het geval is? (of is geweest bij een eerder kindje)
ik voel me zo raar de laatste dagen, maar we zijn pas bezig met de eerste ronde en het lijkt me zooooo onwaarschijnlijk dat het nu al meteen zo ver is.
ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Hoi!

Bij mijzelf is het niet gelukt om in de 1e ronde zwanger te raken maar een vriendin van mij dus wel! Die heeft mij pas verteld dat ze zwanger is, en écht in de 1e ronde. Dus de kans bestaat wel!!

Ikzelf was bij m'n 1e in ronde 3 zwanger. We zijn nu bezig voor de 2e en zijn inmiddels in ronde 3 beland, en waarschijnlijk is het weer raak!

Suc6!

bij mij is het echt ongelofelijk wat er gebeurt ik had 1 februari 2006 de laatste pil genomen en wilde de pil in eerste instantie laten uitwerken en er in mei of juni voor gaan maar toen zei ik 14 dagen na mijn menstruatie  voor de grap ( vaarvan de eerste dag  4 februari was) vandaag mijn ovulatie en ik heb die maand maar 1 keer gemeenschap gehad wegens drukte en zo maar ik ben nooit meer ongestelt geworden en was dus meteen in verwachting dus wonderen bestaan echt inmiddels is mijn zoon 10 maanden en neem ik vandaag de laatste pil en gaan we voor een tweede wonder het zou denk ik ook echt tegenvallen als het nu langer zou duren denk. Ik wist ook niet bij de eerste dat ik al zwanger was en had dus gewoon stevig carnaval geviert en alles maar ik heb een supermooie, gezonde,  lieve geweldige zoon

nog iets mijn moeder was van ons ( ik ben van een tweeling) ook in de eerste ronde zwanger en mijn zusje heeft ook een zoon van 5 jaar en daarbij was zij ook in de eerste ronde zwanger   dus ik denk dat wij gewoon supervruchtbaar zijn ik hoop maar zo dat dat nu ook weer zo is

groetjes dominique

Hoi,
Ook hier een ''mooi'' voorbeeld
Ik was bij de oudste in de tweede ronde zwanger,  en bij de tweede in de derde ronde.
De derde keer weer raak in de derde ronde, maar dat werd helaas een mk..
En de eerste ronde na de mk weer raak!
Nu dus twee meiden[ 8 jaar, en 11 weken..]  en een jongen [ van ruim 4,5 jaar]
Prijs mezelf gelukkig dat we zo snel weer zwanger waren, want een mk hakt er echt wel in, en na die eerste twee keer denk je dat de derde keer ook wel goed gaat..
Maar zo word je wel weer even bewust van hoe bijzonder het is..en we wisten daardoor heel zeker, dat we het nog een keer mee wilde maken, een kindje erbij..
Een makkelijk meisje is het geworden, we genieten volop..
Groet Rina

Hallo,

Ik ben in april 2000 gestopt met de pil en het heeft meer dan een jaar geduurd voordat ik ontiplt was. Dat bracht wel wat stress met zich mee en we besloten onze kinderwens even in de ijskast te zetten.
In augustus 2002 besloten we dat nu de tijd misschien wel rijp was, en jawel meteen in ronde 1 raak, wat resulteerde in een prachtige dochter. In juni 2004 opnieuw in ronde 1 raak en daar was dochter 2. Nu in augustus 1e rronde voor nr. 3 en weer in ronde 1 raak. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, maar je begrijpt dat ik erg onzeker ben. Heb erg het gevoel dat het nu wel mis moet gaan want 3 keer in ronde 1 raak, dat kan toch bijna niet.

Dus je ziet, in ronde 1 raak kan heel goed.

Succes allemaal

hoi,
Met een beetje vals spelen is het ons ook gelukt.
Begin mei met de pil gestopt, en tot aan eind augustus geen menstruatie. PCOS was toen al vast gesteld en zouden met clomid gaan beginnen. Met behulp van acupunctuur toch een menstruatie (31 augustus) weten los te peuteren en zowaar ook een eisprong en na die allereerste eisprong meteen zwanger!   Voor ons de eerste ronde waarin we een echte kans hadden. Ons geluk kan niet op............blijft spannend hoor, ga nu mijn zesde week in dus pril is het wel! Maar positief moet je blijven en realistisch blijven ook. Mocht het onverhoopt misgaan weten we in ieder geval dat alles werkt. maar of ik dat dan ook nog zo voel denk ik niet.............
Veel succes en plezier met alles........

Hoi,
Had nooit gedacht dat ik JA op deze vraag zou kunnen antwoorden, maar toch is het zo. Ben 5 weken zwanger van mijn 2e en in 1 keer raak. De eerste keer was ik pas na 15 maanden zwanger, dus had gedacht dat het weer lang zou duren, of misschien helemaal niet lukken!
groetjes
Suus

Terug
Bovenaan