eerste ronde raak?

wauw hee, wat een verhalen!
ik heb zelf het vermoeden dat ik nu zwanger ben (in de eerste ronde). Ik heb overmorgen mijn nod, maar nog helemaal geen pms (normaal veel last van) en ben al dagen misselijk en last van andere zwangerschapskwaaltjes. Stel je eens voor, in de eerste ronde! (nou ja, dat is voor jullie dus niet zo moeilijk voor te stellen :))

Hier was het dus ook meteen raak! was nog niet eens ongesteld geweest nadat ik met de pil was gestopt! Zoontje is nu 20 mnd.
Nu ben ik misschien weer zwanger, moet even NOD afwachten(16 okt.). Dit is dan wel niet gepland, maar wel welkom, natuurlijk! Als ik zwanger ben is dat door 1 keertje zonder condoom. Was nog steeds niet met de pil begonnen, omdat ik eerst zeker wilde zijn dat er écht geen kindjes meer komen.

Dus volgens mij is het echt heel normaal dat het gelijk raak is!

Groetjes, mama van jari

quote: mama1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 10:56:14'));

Hier was het dus ook meteen raak! was nog niet eens ongesteld geweest nadat ik met de pil was gestopt! Zoontje is nu 20 mnd.
Nu ben ik misschien weer zwanger, moet even NOD afwachten(16 okt.). Dit is dan wel niet gepland, maar wel welkom, natuurlijk! Als ik zwanger ben is dat door 1 keertje zonder condoom. Was nog steeds niet met de pil begonnen, omdat ik eerst zeker wilde zijn dat er écht geen kindjes meer komen.

Dus volgens mij is het echt heel normaal dat het gelijk raak is!

Groetjes, mama van jari

Hoi mamma van Jari, ben jij van 1972? dat zou een geruststelling zijn, want ik ben net begonnen voor een eerste na jaaaaaaaaaaaren pilgebruik  en van 1975.

Bedankt!
lucia

Hallo Lucia!
Ben idd van 1972. En ik slikte de pil vanaf m'n 16e.
Dacht ook dat het wel een  tijdje zou duren, niet dus!
 Succes!

mama van jari

Terug
Bovenaan