Hoi meiden,
pfff, wat een z**k hier! Ben volop een berichtje aan het typen, wil even teruglezen naar Cora (blz 2) kom terug op blz 3: weg bericht!
Dus ook hier: twee schermen openen, vaak kopieeren en opletten!
@Cora: fijn dat het eind in zicht is meis, het lijkt me idd niet echt fijn om met deze temperaturen hoogzwanger te zijn... Gelukkig ben je nu bijna vrij.
Hoeveel weken ben je nu? Zou je nu al thuis mogen bevallen of niet? (Weet niet meer of je dat wilde?)
Hier gaat het de goede kant op, ik ga morgen weer werken (wel tegen het advies van de bedrijfsarts in... Maar met wat aanpassingen is het wel te doen denk ik. Het zijn nog maar 3 weken en ik wil gewoon bij mijn kindjes zijn!
@Wendy: mens, wat een onchristelijk tijdstip! Ik vond het hier al vervelend dat de man die de heg komt snoeien er rond half 10 zou zijn. Ik kon dus niet terug mijn bed in als Vincent de deur uitging. En je raadt het natuurlijk al, het is nu kwart voor 12 en de man is er nog niet! Grrr.
Maar goed, ik heb wel al mijn achterstallige was weggestreken (ruim 2 maanden blegh!)
En wat raar dat je geen sterretje achter Merle* kunt zetten. Ben benieuwd of het hier in mijn bericht wel geod staat, want zodra je ergens een streepje of zo opzet krijg je allemaal van die rare tekens. Ik ga er maar vanuit dat dat nog kinderziektes zijn en dat het snel beter gaat!
Meiden, ik ga nog even het concert van Wit Licht afkijken (DVD). Heeft iemand van jullie de film al gezien? Ik wil hem zó graag hebben! Wie weet met mijn trouwdag?
Dikke kus,
Maud