Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi!

Ook wij hebben net besloten dat we het in het najaar willen gaan proberen. Dan is Isa anderhalf jaar en dat leek ons wel een mooie tijd om het weer te gaan proberen..Nu maar hopend at het net zo vlot gaat als bij Isa...

Groetjes Mama van Isa

Hoi mamma van Isa,

nou, dan staat je vast een heerlijke tijd te wachten!
En idd hopen dat het weer snel mag gaan! Op nummer 1 heb ik een jaar moeten wachten en nu zit ik in ronde drie.
Ik heb deze keer wel wat klachten en dus hoop, maar durf niet te hard te hopen. Ik probeer heel rationeel uit te gaan van een jaar (maar o, dat is moeilijk!)

Groetjes,
Maud

ps: valt het op dat ik nog thuis zit vandaag? Check geloof ik elk half uur de site, hoezo verslaafd;.)

He meiden,

Wat een irritant forum zeg! Moet hier erg aan wennen, ik heb mijn forumnaam gewijzigd dat wou ik op het andere forum al maar toen was ie bezet! Ik wou er nu nog een sterretje achter aan hebben maar dat wil niet.

@ Zonnetje

Wat een goed nieuws heerlijk, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Maud

Heb de blaren op mijn duimen staan van het duimen (lekkere zin ook weer)

Vanmorgen hebben we het beton voor onze schuur gestort (mijn taak koffie zetten en foto's maken af en toe een sneu opmerking erbij en iedereen is happy) dus vroeg uit bed (5 u) kwam die man van de betonvrachtwagen te laat nou sta je daar te wachten grrrrrrrrr!!! Maar goed nu kunnen we verder met de schuur heerlijk kunnen we ons lekker daarop richten!

Nou ga ff verder sneupen op het forum (als ik niet in slaap sukkel, ik ben echt niks gewent, heb gewoon al koffie gedronken, terwijl ik dat eigenlijk niet lust en dus nooit drink!)

Kus Wendy!

Sorry, voor mijn rare bericht....Roy wilde me helpen en zat dus op alle knopjes te drukken!

@zonnetje, gefeliciteerd !
geniet er lekker van!

@ maud, je bent idd al erg actief gweest op het forum, haha.
Hoe gaat het met je?

@wendy, ik vind het ook maar een irritant forum hoor.
het is helemaal niet overzichtelijk.
Jeetje meis, wat was jij vroeg op, pff, ik ben om die tijd niet eens aanspreekbaar, haha.
Lekker dat jullie nu verder kunnen met de schuur.

@ alle nieuwe meiden, welkom hier!

Hier gaat alles goed.
Ik moet nog 2 dagen werken en heb dan verlof!!
Heb maar een weekje vakantie voor m'n verlof geplakt want het wordt wel erg zwaar en rommelt hier ook al twee weken heel erg.
Ben er zelfs al voor naar het zkh omdat ik weeen dacht te hebben.

Meiden, ik ga douchen en dan zwemmen met m'n mannen!
Tot later!

x Cora

@ Cora

Pff nou ik eigenlijk ook niet hoor, maar dit is voor een goed doel!
Fijn dat je een weekje vakantie voor je verlof hebt genomen geniet er maar lekker van!

x wendy

Hoi meiden,

pfff, wat een z**k hier! Ben volop een berichtje aan het typen, wil even teruglezen naar Cora (blz 2) kom terug op blz 3: weg bericht!
Dus ook hier: twee schermen openen, vaak kopieeren en opletten!

@Cora: fijn dat het eind in zicht is meis, het lijkt me idd niet echt fijn om met deze temperaturen hoogzwanger te zijn... Gelukkig ben je nu bijna vrij.
Hoeveel weken ben je nu? Zou je nu al thuis mogen bevallen of niet? (Weet niet meer of je dat wilde?)
Hier gaat het de goede kant op, ik ga morgen weer werken (wel tegen het advies van de bedrijfsarts in... Maar met wat aanpassingen is het wel te doen denk ik. Het zijn nog maar 3 weken en ik wil gewoon bij mijn kindjes zijn!

@Wendy: mens, wat een onchristelijk tijdstip! Ik vond het hier al vervelend dat de man die de heg komt snoeien er rond half 10 zou zijn. Ik kon dus niet terug mijn bed in als Vincent de deur uitging. En je raadt het natuurlijk al, het is nu kwart voor 12 en de man is er nog niet! Grrr.
Maar goed, ik heb wel al mijn achterstallige was weggestreken (ruim 2 maanden blegh!)
En wat raar dat je geen sterretje achter Merle* kunt zetten. Ben benieuwd of het hier in mijn bericht wel geod staat, want zodra je ergens een streepje of zo opzet krijg je allemaal van die rare tekens. Ik ga er maar vanuit dat dat nog kinderziektes zijn en dat het snel beter gaat!

Meiden, ik ga nog even het concert van Wit Licht afkijken (DVD). Heeft iemand van jullie de film al gezien? Ik wil hem zó graag hebben! Wie weet met mijn trouwdag?

Dikke kus,
Maud

De koffie werkt goed ben zo fit als wat!
Film wit licht is erg goed vind ik! Heb m in de bios gezien maar wil m ook nog op dvd hebben! Moet wit licht concert ook nog steeds kijken zal ik ook eens doen, je brengt me op ideeen! Ik ga nu zo eerst eten het begint te rommelen in mijn buik!

Kus

Terug
Bovenaan