Eerste ronde, tweede kindje

MMMM als ik dit zo weer lees begint het meer en meer te kriebelen. Wij hebben een dochter van 10 maanden. En een tweede kindje is wat ons betreft erg welkom, maar vooral ik zit in de twijfel modus. Het ene moment dan schreeuwt mijn hart was je al maar zwanger en het andere moment dan zegt mijn ratio het is verstandiger om te wachten eerst lichamelijk weer top zijn (ik heb forse bekkenproblemen overgehouden aan m'n bevalling en mag nu na weken van fysio weer gaan sporten) mijn verstand zegt dat ik mijn lichamelijke conditie eerst verder op peil moet krijgen.
Ik dub dus nog even verder maar lees hier af en toe wel mee en ik ben erg benieuwd naar de verhalen en ervaringen van de moeders die al helemaal  voor een tweede gaan.

Succes en liefs Bloem 25 (inmiddels 27)

Vroeger gebruikte ik altijd de pil. Na mijn zwangerschap heb ik een spiraaltje gehad. Deze is afgelopen week verwijderd dus flink klussen en hopen dat het snel raak is!

Hallo dames,

Indy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga er lekker van genieten.

Wij beginnen aan de eerste ronde voor een broertje of zusje voor Tijs. Tijs is 2 augustus 1 geworden. Bij Tijs heeft het 2 jaar en een paar maanden geduurd voor ik zwanger was, dus hopelijk mag het nu wat sneller raak zijn. We gaan er maar wel vanuit dat het weer langer gaat duren.

Bloem, ik zou zeker wachten tot je lichamelijk weer nagenoeg helemaal fit bent. Een klant van mij heeft 3 kids, waarvan de jongste 18 jaar is en heeft nog steeds last van haar bekken. Ze heeft de kinderen kort op elkaar gekregen. En een aangetrouwde nicht is in april bevallen van hun 3e kindje, de oudste is afgelopen februari 2 geworden, dus ook allemaal kort op elkaar en die heeft ook nog veel last van haar bekken. Dat gaat nog erg moeizaam allemaal. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar denk vooral ook aan jezelf, je hoopt zelf toch ook nog lang te leven en dan zou het heel vervelend zijn als je blijvend letsel overhoud aan een volgende zwangerschap, omdat je niet voldoende hersteld was. Veel succes nog met je herstel!

Groetjes,
mv Tijs

Hallo meiden

Ik heb een dochter van bijna 17 maanden en gaan voor een 2e
Mijn NOD is 30 augustus
gisteren stiekem al getest maar negatief
we wachten maar af het was trouwens ronde 1
van me dochter was ik direct zwanger.

Ik had zelf een mirena, en die is 30 juli verwijderd.
Ik ben nog steeds niet ongi en heb dus toch maar getest vandaag, maar die was helaas negatief.
Jammer, jammer, hopelijk komt mijn ongi dan snel zodat we weer verder kunnen.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraal laten verwijderen en ben gisteren ongesteld geworden. Over twee weken dus flink klussen

Mijn zoontje is 3 jaar en 3 maanden oud. Zijn zwangerschap was niet gepland dus dit is erg spannend zo.

Ik ben 29 jaar.

Groetjes Mila

Hoi,

Mag ik ook mee schrijven? Wij gaan nu de tweede ronde in! Ik ben vandaag ongi geworden. Normaal een hele regelmatige cyclus van 28 dagen! nu in eens 35 dagen....Was even s[annend..maar goed! We hebben al een prachtzoon van 10 maanden!

groetjes Roos

Hallo allemaal,

wij hebben een dochter van 17 maanden en zijn net begonnen voor de tweede. Eerste ronde gehad, zaterdag 1 september NOD, dus nog een paar daagjes wachten.
Bij  mijn dochter was het meteen raak, en ik heb nu het gevoel dat het weer gelukt is, maar dat zal wel wishful thinking zijn .
We willen heel graag allebei, ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben.

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan