Eerste schoentjes kopen

Yes ons dametje van bijna 15 maanden, loopt sinds vandaag echt zelf. Wat ben ik trots op haar. Nu kunnen we eindelijk echte schoentjes gaan kopen. Ik ben nu online aan het kijken of er wat leuks tussen zit, maar ik wil toch echt gaan passen en proberen in een winkel. Ik ben op zoek naar rustig ogende schoentjes. Ze mogen best wel wat kleur hebben, maar liever geen tierelantijntjes, sterretjes, glitters enz. Welk schoenmerk vinden jullie fijn, voor jullie kindjes die pas lopen? En waar moet ik extra goed op letten bij het kopen van schoentjes?
 
Voor de eerste schoentjes kan ik alleen maar de shoesme flex aanraden. Echt TOPschoenen. Niet goedkoop, €55 dacht ik.. maar voor eerste schoentjes écht top!

In het begin is het zo belangrijk dat een schoentje flexibel is en dat ze er niet over struikelen. Mijn jongste dochter liep al met 12 maanden los, maar ze liep nergens echt goed op. Totdat ik de shoesme flex kocht, ze rende er zo op weg. En ze zijn nog hip ook.
Ik vond ze eigenlijk te duur, maar ben toch heel blij dat ik ze gekocht heb. Beter 1 paar goede schoenen dan 3 paar waar ze steeds op vallen. Voor de zomer is een paar sandaaltjes ook wel een must trouwens, liefst met wat bredere bandjes. Daar lopen ze het beste op.

Ondertussen is mn dochter 21 maanden en nu koop ik gewoon adidas/puma schoentjes van €30, niet meer zulke dure shoesme. Maar voor de eerste paar schoentjes vond ik ze gewoon elke cent waard!
 
Ze heeft er overigens wel een maand of 5 op gelopen voordat ze te klein waren hoor (maat 21) dus we hebben er veel plezier van gehad en ik heb ze voor €25 weer kunnen doorverkopen, ze zagen er nog top uit terwijl ze er dagelijks op liep!
 
Ik kreeg als tip de flexibele zool schoentjes bij Scapino. Mijn schoonzus met 3 kids heeft er erg goede ervaring mee. Onlangs heb ik de eerste schoentjes voor mijn dochtertje daar gekocht. Ze zijn echt heel fijn! Met flexibele zool en helemaal van leer, wat ik erg belangrijk vond. En rond de 30 euro vond ik beter betaalbaar dan bv Shoesme ofzo. Mijn dochter loopt er goed op, ben er erg blij mee!
 
Shoesme flex zijn topschoentjes. Belangrijk dat de schoentjes flexibel zijn in de loopzool, maar wel wat stevigheid bieden bij de hiel. Veter
- of klittenbandsluiting is het beste, geen instappers. Mijn zoontje heeft iets van een half jaar mee zijn eerste schoentjes gedaan. Zijn wel aan de prijs, maar hebben hun waarde echt wel gebracht.
 
Bij van haren hebben ze tegenwoordig ook leuke schoentjes zou daar eens kijken. Mijn dochter liep gewoon op schoentjes van primark nou dat ging prima hoor, ze is nu ondertussen alweer 4 en kan goed rennen en lopen niks mis mee ??
 
Hier fan van shoesme, daar liep ze echt het beste op. Hier begonnen met maat 20, maar ze heeft nu al maat 25 en is nog geen 2 haha. Dus het kan een duur grapje worden
 
Terug
Bovenaan